دانلود بازی Dead Cells The Queen and the Sea برای PC
دانلود بازی Dead Cells The Queen and the Sea برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dead Cells Boss Rush برای PC

پارسی گیم 17 دی 1400 4 دیدگاه
6,229 بازدید

دانلود بازی Dead Cells Boss Rush برای کامپیوتر

پلتفرمرهایی که گیم پلی سخت و چالش‌برانگیز را با عناصر Roguelike تلفیق کرده‌اند، یکی از محبوب‌ترین سبک‌های موجود در بازی‌های ویدیویی بوده‌اند که مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب کرده و عناوین جذاب زیادی زیر سایه آن‌ها پرورش یافته است. یکی از این عناوین جذاب و سرگرم‌کننده که توانست محبوبیت بالایی به دست آورد، بازی Dead Cells از استودیو Motion Twin بود که توانست استانداردهای جدیدی را ارائه دهد. این بازی به‌طور دائم با به‌روزرسانی و بسته‌های الحاقی، محتوای جدیدی را در اختیار بازیکنانش قرار می‌دهد، به‌تازگی بسته الحاقی The Queen and the Sea نیز برای بازی منتشر شده است.

گیم پلی این بازی جدای از عناصر کلاسیک پلتفرمر، سبک Metroidvania را نیز در خود جای داده است. سبک Metroidvania، یکی از زیرشاخه‌های سبک اکشن ماجراجویی که ترکیبی از مکانیزم و محیط‌های دو سری بازی Metroid و Castlevania است؛ به عبارتی بازی دارای یک نقشه‌ی بزرگ است که محیط‌های آن به همدیگر مربوط هستند و فقط تعدادی در و موانع خاص هستند که مانع پیشروی شما در نقشه‌ی بازی می‌شوند. مکانیزم و اتمسفر این سبک از بازی‌ها نیز شباهت بسیار زیادی به سری بازی‌های Castlevania دارد. ادغام این عناصر با سبک Roguelike باعث شده تا بازی Deadcells یکی از عمیق‌ترین و جذاب‌ترین مکانیک‌های گیم پلی را به خورد شما دهد.

سبک roguelike، به گشت‌وگذار در غارها و دخمه‌ها مربوط می‌شود و بالا بردن قدرت و level شخصیت اصلی نیز از بخش‌های بسیار مهم بازی محسوب می‌شود. در این سبک معمولاً مرگ شخصیت بازی، به معنای پایان است و یک اثر دائمی دارد و از طرفی تکرارپذیری را در مراحل بیشتر می‌کند. در Dead Cells، شما نقش گروهی از سلول‌ها را دارید که در ابتدای بازی، کنترل بدن یک زندانی مرده را در اختیار دارید و با جستجو و گشت‌وگذار در بدن او، باید به مبارزه با موجودات خاصی که در بدن این شخص وجود دارند بپردازید.
دشمنان شما پول، زره و سلاح‌های زیادی با نابود شدنشان از خود به جای می‌گذارند و در برخی مواقع، دشمنان سلول‌هایی را پس از شکست بر روی زمین می‌اندازند که به شما ارتقاهای دائمی می‌دهد. سلول‌ها فقط در پایان مرحله می‌تواند استفاده شود و اگر قبل از پایان مرحله کشته شوید، تمام سلول‌های خود را از دست خواهید داد. بازی الهامات زیادی را از سری Dark souls گرفته است و دشمنان قدرتمند با رفتارهای خاص در سرتاسر بازی مشاهده می‌شوند؛ پس کشته شدن زیاد، بخشی جدانشدنی از این بازی به شما می‌آید. در بازی باس‌های قوی و خاصی نیز وجود دارند که بازیباز را با چالش‌های زیادی مواجه می‌کنند.

همان‌طور که گفتیم، این بازی به دلیل وجود عناصر Rogulike بسیار سخت و چالش‌برانگیز بوده و الهاماتی از سری Souls نیز در آن مشاهده می‌شود. بازی به شما تکه‌های کمی از داستان را ارائه می‌کند و قرار دادن آن‌ها در کنار هم و تشکیل یک داستان کامل، به عهده‌ی شما است. شخصیت شما یک سلول شبیه به انسان است که سر او را آتشی پردود تشکیل داده است و با نام زندانی خطاب می‌شود. در بازی گفته می‌شود که او فناناپذیر است و هربار که شما کشته شوید، آتش سر زندانی، او را دوباره زنده می‌کند. شما به دلیل جرمی نامعلوم کشته شده‌اید اما در بازی مشخص نمی‌شود که جرم شما دقیقه چه بوده است. هربار که شما کشته شوید، محیط بازی دستخوش تغییراتی می‌شود که دلیل آن زنده بودن محیط بازی و تکامل آن پس از هربار مرگ شما است.

در بسته الحاقی The Queen and the Sea منطقه جدید و دریایی به بازی اضافه شده که مملو از لاشه‌های کشتی غرق‌شده، فانوس‌های بزرگ دریایی و موجودات مخوف است. این جزیره مملو از رازهای جدید بوده که برای کشف آن‌ها باید خطرهای زیادی را به جان بخرید. علاوه بر سه منطقه جدید، بسته الحاقی جدید شامل 9 سلاح منحصربه‌فرد بوده که با سبک و سیاق مراحل همخوانی دارند، لباس‌های جدید و یک همراه بامزه جدید است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hollow Knight و Hades را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dead Cells Boss Rush با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+
Processor: Intel i5+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia 450 GTS / Radeon HD 5750 or better
Storage: 500 MB available space
Additional Notes: DirectX 9.1+ or OpenGL 3.2+

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7+
Processor: Intel i5+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 460 / Radeon HD 7800 or better
Storage: 500 MB available space
Additional Notes: DirectX 9.1+ or OpenGL 3.2+

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Battle your way through a rotten shipwreck, scale a burning lighthouse and confront your deadliest foe yet. If you manage to make it through all that, maybe you’ll finally get off this god-forsaken island…
This late-game content gives you an alternative to the High Peak Castle, Derelict Distillery and Throne Room biomes. Infested Shipwreck: Fight through the claustrophobic hallways of a sunken vessel, while multi-legged eldritch abominations hunt you from the shadows.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    sad

    مهمان

    چطور میشه یکی از دی ال سی های قدیم رو آپدیت کرد؟
    فایل دی ال سی ها به صورت تکی و جدا تو سایت نیست؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد رضا

    مهمان

    سلام و خسته نباشید به سایت پارسی گیم برای بازی dead cells سه نسخه در سایت قرار داره به اسم های
    Dead Cells Fatal Falls
    Dead Cells Practice
    Dead Cells Boss و این نسخه ها چه تفوتی با هم دارند و کدام نسخه از همه کامل تر و بروز تر هستش برای دانلود . خیلی ممنون

    پاسخ دهید
    • AMIR

      AMIR در پاسخ به محمد رضا

      پشتیبانی

      سلام
      در حال حاضر همین نسخه در بین نسخه های سایت از همه کامل تره

  • Avatar

    ایلیا

    مهمان