دانلود بازی Velone برای PC
دانلود بازی Velone برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Velone برای PC

پارسی گیم 10 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
1,041 بازدید

دانلود بازی Velone برای کامپیوتر

در میان صدها بازی ویدئویی اکشن و هیجان انگیزی که هر ساله در بازار منتشر می‌شود، بازی‌های پازل همواره دست کم گرفته می‌شوند. این بازی‌ها به دلیل ریتم آرام و کند و همچنین به چالش کشیدن ذهن افراد، معمولاً توسط گیمرها به میزان سایر عناوین استقبال نشده و به سرعت فراموش می‌شوند. با این حال نباید ارزش و اهمیت ژانر پازل را دست کم گرفت و بازی Velone نیز قرار است یکی از هوشمندانه‌ترین و خاص‌ترین پازل‌های سال 2022 باشد. بازی Velone توسط تیم مستقل ZAR 21 ساخته شده و شما را در دنیایی عجیب و پر از ماشین‌های مکانیکی پیچیده قرار داده که باید با حل پازل‌های گوناگون، از رازشان سر در بیاورید.

تمام انتظارات خود از یک بازی معمایی که شامل حل پازل‌های متوسط می‌شود را فراموش کنید؛ زیرا Velone یک سری از خاص‌ترین و البته عجیب‌ترین مکانیک‌های گیم پلی که تابه‌حال در یک بازی پازل مشاهده شده درون خود جای داده است. المان‌های ماشینی و منطق کدنویسی چیزهایی هستند که باید پیش از تجربه این بازی تا حدودی با آن‌ها آشنا باشید. درون بازی آموزش‌هایی برای حل پازل‌ها قرار گرفته که البته ممکن است به گیج کنندگی آن بیفزاید. توضیح دادن این بازی با استفاده از کلمات تا حدودی غیر ممکن بوده و باید توسط بازیکن برای ساعت‌ها تجربه شود تا بتوان آن را تا حدودی درک و سپس حل کرد.

درون Velone به شما ابزارهایی داده می‌شود که به کمک آن‌ها می‌توانید حروف و نمادهای باستانی را بر روی صفحه بزرگی به حرکت در بیاورید. هدف اصلی حل این پازل‌های باستانی نیز بازیابی اطلاعات از دست رفته پس از نابود شدن سیاره است. با هر پازلی که با موفقیت حل کنید، مقداری دانش کهن به ماشین‌های مدرن منتقل شده و مقداری از تمدن انسان‌ها بازیابی می‌شود. Velone بدون شک برای افراد مبتدی و گیمرهایی که به دنبال یک هیجان سریع و ساده هستند ساخته نشده است. این بازی یکی از چالش‌برانگیزترین و پیچیده‌ترین بازی‌های پازل چند سال اخیر است که طرف‌داران این محصولات از آن لذت خواهند برد.

بازی Velone عنوانی در سبک پازل و حل مسائل کدنویسی بوده که دارای درجه سختی بسیار بالایی است. این بازی در آینده‌ای دور جریان داشته و شما باید به وسیله حل پازل‌های باستانی و مسائل سخت ریاضی، تمدن انسان‌ها را زنده کنید. اگر از طرف‌داران پازل‌های درگیر کننده و چالش‌های کد نویسی هستید، قطعاً از تجربه Velone لذت خواهید برد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Mystical Riddles Snowy Peak Hotel و Myst را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Velone برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1/10
Processor: Intel Core i5 750 or AMD Phenom II X4
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 420 or ATI Radeon HD 5570
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1/10
Processor: Intel Core i5 4690K or AMD Ryzen 7 1700
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 or ATI Radeon HD 7850
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

VELONE is a creative automation game inspired by the classic Opus Magnum. On the mysterious planet VELONE, aliens have tasked you with saving their dying home. A collision with an asteroid has disrupted the entire energy supply. Now it is your job to build and program hydraulic mechanisms that create and place valuable Velone stones, restoring power to a civilization in peril.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.