دانلود بازی Grippy Golf برای PC
دانلود بازی Grippy Golf برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Grippy Golf برای PC

پارسی گیم 20 اسفند 1402 بدون دیدگاه
781 بازدید

دانلود بازی Grippy Golf برای کامپیوتر

سفری هیجان‌انگیز را در دنیای عجیب و غریب Grippy Golf آغاز کنید؛ جایی که دقت، حرکت و آشفتگی در یک ماجراجویی هیجان‌انگیز با سبک اسپید ران به هم برخورد می‌کنند. در این پلتفرمر سه بعدی عجیب، هدف شما ساده است: در مسیرهای چالش برانگیز حرکت کنید و در حین کنترل یک توپ گلف که اشیا را در طول مسیر خود جمع می‌کند، سوراخی را برای فرو رفتن درونش پیدا کنید. در هسته خود، Grippy Golf همه چیز در مورد حفظ حرکت و مانور ماهرانه در مراحل پیچیده است. همان‌طور که توپ گلف خود را در میان مناظر پر جنب و جوش می‌چرخانید، با اشیای مختلفی که در طول مسیر پراکنده‌اند روبرو خواهید شد.

چیزی که Grippy Golf را متمایز می‌کند، مکانیک منحصر به فرد آن است که در آن اشیا در هنگام تماس به توپ می‌چسبند. چه مخروط‌ها، درختان یا حتی خانه‌ها، همه چیز تبدیل به یک هدف برای شما می‌شود تا به خوشه اشیا در حال رشد خود اضافه کنید. برای فتح هر مرحله، بازیکنان باید بر هنر برنامه ریزی و اجرای استراتژیک تسلط داشته باشند. هر تصمیمی هنگام عبور از موانع و محاسبه مسیر بهینه برای رسیدن به مقصد اهمیت دارد. همان‌طور که پیشرفت می‌کنید، با پاداش‌هایی روبرو می‌شوید که زیرکی و مهارت شما را آزمایش می‌کند و چالش‌ها و فرصت‌های بیشتری را برای نشان دادن تسلط خود در بازی ارائه می‌دهد.

Grippy Golf مجموعه‌ای از محتوای قابل باز شدن را ارائه می‌دهد تا بازیکنان را درگیر و با انگیزه نگه دارد. از توپ‌های گلف عجیب و غریب مانند برس مو گرفته تا وسایل غیر متعارف مانند چوب گلف، همیشه چیزهای جدید و غیرمنتظره‌ای برای کشف وجود دارد. با ترکیب‌های مختلف آزمایش کنید تا تنظیمات مناسبی را پیدا کنید که مناسب سبک بازی شما باشد. علاوه بر این، رقابت در جدول امتیازات، یک مزیت رقابتی را به بازیکنان می‌افزاید و به شما این امکان را می‌دهد تا مهارت‌های خود را در اسپید ران کردن به نمایش بگذارید و برای کسب رتبه برتر تلاش کنید. تجربه این اثر هنری و بسیار اعتیادآور را به هیچ وجه از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dungeon Golf و Cursed to Golf را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Grippy Golf برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 version 1909.1350 or newer
Processor: Intel i5 680 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1050 or equivalent
DirectX: Version 12
Storage: 800 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Grippy Golf is a speedrunning 3D platformer where objects stick to the ball. Launch yourself across the course, collecting an ever-growing cluster of objects as you aim for a hole in one! Boost from one powerup to the next to finish each level in a single stroke. Cones, trees, houses… Increase your mass to gather bigger objects. Test your cleverness and skill by completing bonus objectives and competing on the leaderboard.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.