دانلود بازی Evasion From Hell برای PC
دانلود بازی Evasion From Hell برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Evasion From Hell برای PC

پارسی گیم 7 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
1,274 بازدید

دانلود بازی Evasion From Hell برای کامپیوتر

ژانر پلتفرمر سه بعدی همواره به عنوان شمشیری دو لبه در صنعت گیم به کار رفته است. برخی از بازی سازان بازی‌های پلتفرمر معمولی و سرگرم کننده خود را در استایل سه بعدی به مخاطب ارائه می‌کنند و برخی از استودیوها نیز دیدی هنری‌تر به این سبک دارند. همواره می‌توان از کنترل بازیکن و پریدن روی سکوهای مختلف به عنوان قالبی برای تعریف داستان‌های زیبا و احساسی استفاده کرد. بازی جدید Evasion From Hell که ساخت استودیوی مستقل EpiXR Games بوده، همچنین دیدی نسبت ژانر را پیش گرفته است. این بازی شما را درون دنیایی رنگارنگ و مرموز به دنبال یافتن حقیقت درباره طبیعت خواهد فرستاد.

داستان Evasion From Hell درباره شخصیتی است که به آخرین طبقه جهنم فرستاده شده و باید به آرامی، با رد کردن چالش‌های مختلف، خود را به طبقات بالایی رسانده و در نهایت نیز به دنیای زندگان برگردد. این بازی شامل 9 ناحیه و بزرگ و پر جزئیات شده که در طی سفر حماسی و پرخطر خود، با آن‌ها روبرو می‌شوید. هر محیط بازی نماینده یک چرخه از جهنم است. در هر ناحیه، بازیکن باید یک سری کریستال روح کشف کند که کلید باز شدن پورتالی به ناحیه بعدی هستند. زاویه دوربین Evasion From Hell به صورت اول شخص دنبال شده و می‌توانید شاهد تک‌تک جزئیات ریز محیط به بهترین شکل ممکن باشید.

در زمینه گرافیکی، با اینکه Evasion From Hell کم بودجه و کمی ساده به نظر می‌رسد، ولی همین موضوع باعث خلق جذابیتی بصری و عاطفی درون بازی شده که آن را از سایر عناوین مشابه درون بازار متمایز کرده است. تمامی محیط‌های بازی که تعدادشان هم کم نیست، به صورت دستی طراحی و رنگ‌آمیزی شده‌اند و این موضوع، بالا و پایین پریدن بر روی سکوها و جلوتر رفتن در محیط را ده‌ها برابر جذاب‌تر از آخرین بازی اکشن و حماسی بازار کرده است. Evasion From Hell درباره تجربه حس آرامش و ارتباط با طبیعت مرموز بوده و اگر از طرف‌داران این مدل بازی‌ها هستید، این بازی زیبا را از دست ندهید.

بازی Evasion From Hell یک پلتفرمر سه بعدی بوده که شما را در نقش یک زندانی جهنم قرار می‌دهد. شما باید با رد شدن از هر طبقه جهنم، مسیر خود را به دنیای زندگان پیدا کنید. این بازی شامل گرافیکی خیره کننده و محیط‌های بزرگی است که با گشت و گذار درونشان، شاهد روایت داستانی احساسی خواهید بود. تجربه این بازی دوست داشتنی را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Sephonie و Astral Ascent را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Evasion From Hell برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 10
Processor: i5
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX600
Storage: 2 GB available space
Sound Card: No specific requirements.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 10
Processor: i7
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX600
Storage: 2 GB available space
Sound Card: No specific requirements.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In this game, you start your journey in the lowest circle of hell and slowly work your way up to gates of hell in order to escape and return to the world of the living. Therefore, the game consists of 9 huge areas, each representing one circle of hell. In each area the player has to find a certain number of soul crystals in order to open the portal to the next level and to advance one circle.
The game is a uniquely stylized 3d first-person platformer and plays around with the concept of live and death.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.