دانلود بازی Astral Ascent برای PC
دانلود بازی Astral Ascent برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Astral Ascent برای PC

پارسی گیم 28 فروردین 1401 بدون دیدگاه
2,455 بازدید

دانلود بازی Astral Ascent برای کامپیوتر

امروزه بازی‌های مستقل بسیاری در بازار بازی‌های ویدیویی وجود دارند که هر کدام با سبک و سیاق و سوژه‌ای متفاوت شما را سرگرم می‌کنند. بازی‌های اکشن و پلتفرمر دوبعدی، سهم بزرگی از این عناوین را به خود اختصاص داده‌اند و هر کدام با چالش‌های متفاوت و جذاب و اصول گیم پلی مشابه، شما را سرگرم نگه خواهند داشت. بازی Astral Ascent از استودیو Hibernian Workshop عنوانی دوبعدی با گرافیک پیکسلی در همین سبک بوده که ماجراجویی‌های فانتزی و جذابی را در کنار چالش‌های فراوان برای تجربه در اختیار شما قرار خواهد داد.

شما در این بازی می‌توانید یکی از 4 قهرمان موجود را انتخاب کرده و مأموریت خود را در منطقه‌ای افسانه‌ای به اسم Garden آغاز کنید. این منطقه، یک زندان بزرگ بوده که توسط 12 موجود قدرتمند محافظت می‌شود. شما برای رهایی از Garden باید در مراحل پیشروی کرده و هر کدام از این 12 موجود را با استفاده از قدرت و مهارت خود شکست دهید. این موجودات با نام Zodiac شناخته می‌شوند و در 4 منطقه اصلی پراکنده شده‌اند. قهرمان‌هایی که در دسترس دارید هر کدام قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودشان را داشته و به جادوهای مخصوصی دسترسی دارند.

گیم پلی بازی ترکیبی از بازی‌های اکشن پلتفرمر دوبعدی و عناصر Roguelike بوده که علاوه بر سرگرم‌کننده بودن، تکرارپذیری و سطح چالش آن را بیشتر می‌کند. قرارگیری دشمنان در هر منطقه کاملاً تصادفی بوده و در صورتی که کاراکتر شما بمیرد، همان منطقه به شکل دیگری چالش را به خوردتان خواهد داد. کاراکتر شما می‌تواند پرش‌های بلند انجام داده، جاخالی دهد و با فنون رزمی مختلف دشمنان را شکست دهد. مبارزه با این 12 موجود که حکم Bossهای بازی را دارند نیز از دیگر ویژگی‌های جذاب بازی است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Binding of Isaac و Have a Nice Death را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Astral Ascent برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-bit
Processor: Intel Core i3-540 or AMD Phenom II X4 965
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GTS 250 or Radeon HD 5770
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7+ 64-bit
Processor: i3-6100
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GT 730
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Astral Ascent is a 2D platformer rogue-lite game set in a modern fantasy world. As one of 4 Heroes with very different personalities, you must escape from the Garden, an astral prison guarded by 12 powerful and vicious bosses, the Zodiacs.
Unlock dozens of unique spells for your 4 distinct characters. Optimize your own build or try out new ones to take down 12 powerful bosses. Get stronger with time to match up with your foes. Each run will test your skills and your reactivity.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 2.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.