شبکه Netflix نتفلیکس
محمد صادق شجاعی

تا پایان سال تعداد 50 بازی از طریق شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد

محمد صادق شجاعی 7 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
175 بازدید

با وجود کاهش ناگهانی مشترکین شبکه Netflix (نتفلیکس)، طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این شبکه قصد دارد بخش بازی‌های ویدیویی را گسترش داده و تا پایان سال 2022 در حدود 50 بازی مختلف را منتشر کند.

شبکه Netflix جزو مهم‌ترین مراجع تماشای فیلم و سریال به صورت استریم است. این شبکه در کنار ارائه طیف گسترده‌ای از محتوا‌های تحت لایسنس، مجموعه‌ای از آثار انحصاری متنوع و تماشایی را در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد. مشترکین این شبکه می‌توانند آثار شاخصی همچون Stranger Things ،Squid Game و The Witcher را تماشا کنید.

نتفلیکس در حال حاضر به دنبال تقویت کسب و کار خود با ورود به سایر حوزه‌های سرگرمی است. به گفته واشنگتن پست، بازی‌های ویدیویی یکی از بخش‌های مورد‌علاقه شبکه Netflix است که تمرکز خاصی رو آن دارد. بر این اساس، نتفلیکس قصد دارد تا پایان سال نزدیک به 50 بازی ویدیویی را در اختیار مشترکین خود قرار دهد.

در ماه جولای شبکه Netflix اعلام کرد که قصد دارد وارد حوزه ویدیو گیم شده و بیش از پیش به آن توجه نشان دهد. از این زمان نتفلیکس چندین مدیر اجرایی را برای پست‌های کلیدی به خدمت گرفته است. نتیجه این اقدامات شبکه مذکور انتشار بازی‌هایی همچون Stranger Things: 1984 است.

حوزه بازی‌های ویدیویی برای نتفلیکس به یک زمین حاصلخیز تبدیل شده است. این شبکه نه‌تنها سریال‌هایی همچون استرنجر تینگز را به بازی ویدیویی تبدیل کرده، بلکه سریال انیمیشنی Arcane را با اقتباس از بازی League of Legends ساخته است.

شبکه Netflix نتفلیکس

شبکه Netflix مالکیت چندین استودیو بازی‌سازی را در اختیار دارد

به‌تازگی مشخص شد که نتفلیکس بیش از یک‌سوم از ارزش سهام خود را از دست داده است. در پی حمله روسیه به اوکراین، شبکه Netflix از دسترس مشترکین روسی خارج شد. به این واسطه تعداد مشترکین نتفلیکس با بیش از 700 هزار نفر کاهش، روبه‌رو شده است. در کنار این امر، موفقیت‌های اخیر شبکه‌های Hulu و Disney+ در جذب مخاطبین و همچنین ممنوعیت به اشتراک‌گذاری رمز عبور، به عنوان دیگر دلایل افت مشترکین و ارزش سهام نتفلیکس معرفی شده‌اند.

شبکه Netflix در حال حاضر مالکیت استودیوهای متعددی از جمله Boss Fight Entertainment (مستقر در تگزاس)، Next Games (مستقر در کشور فنلاند) و Night School Studio (مستقر در کالیفرنیا) را در اختیار گرفته است.

نظر شما در مورد گسترش بخش بازی‌های ویدیویی شبکه نتفلیکس چیست؟ آیا با افزایش تعداد آثار این شبکه موافق هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.