دانلود بازی Run The World In Between برای PC
دانلود بازی Run The World In Between برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Run The World In Between برای PC

پارسی گیم 1 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
1,282 بازدید

دانلود بازی Run The World In Between برای کامپیوتر

بازی‌های پلتفرمر را می‌توان به عنوان یکی از اولین عناوین صنعت گیم در نظر گرفت. این ژانر از قدیمی‌ترین و قابل احترام ترین سبک‌های دنیای ویدئو گیم بوده و گیمرها هیچگاه از کمبود بازی‌های باکیفیت پلتفرمر رنج نبرده‌اند. با این حال تعدادی بازی هستند که یک قدم از فرمول‌های کلیشه فراتر می‌روند و یک تجربه بی نظیر و بی رقیب را به ما ارائه می‌دهد. نام یکی از این بازی‌ها Super Meat Boy بود که با گیم پلی سرعتی و چالش برانگیزش، توانست محبوبیت زیادی در بازار کسب کند. بازی Run The World In Between از استودیو Team Run قرار است ادای احترام بزرگی به این بازی کلاسیک داشته باشد.

Run The World In Between شما را در دنیایی قرار می‌دهد که در حال از دست دادن نور است. شما به عنوان قهرمان داستان باید با خطرات مختلفی روبرو شده تا بتوانید دنیا را از نابودی نجات دهید. سرعت و دقت در حرکات، از نکات مهم و کلیدی این بازی به شمار می‌روند. شما در هر مرحله باید با تله‌ها و پلتفرم‌های غیر قابل اعتمادی درگیر شده و با انجام حرکات آکروباتیک سریع، از مرگ رهایی یابید. عکس‌العمل بالا را می‌توان به عنوان المان اصلی گیم پلی در بازی Run The World In Between در نظر گرفت. هر چقدر که در واکنش‌هایتان دقیق‌تر و سریع‌تر باشید، شانس پیروزی بیشتری خواهید داشت.

طراحی مراحل و پیچیدگی تله‌های درون این محیط‌ها را می‌توان به عنوان اصلی‌ترین نقطه قوت Run The World In Between در نظر گرفت. هر مرحله این بازی یک نوع پازل است که شما باید با آزمون و خطای فراوان برای خروج بارها و بارها آن را تکرار کنید. البته به‌مرورزمان و با پیشروی در مراحل بازی، توانایی‌های واکنش سریع در گیمر افزایش پیدا کرده و به صورت خودکار از پس سخت‌ترین چالش‌ها برمی‌آید. گرافیک زیبا و پیکسلی Run The World In Between همچنین نیازمند تحسین است که به خوبی حس و حال یک پلتفرمر کلاسیک را به تصویر کشیده که نباید تجربه آن را به هیچ وجه از دست داد.

بازی Run The World In Between یک پلتفرمر دوبعدی چالش برانگیز بوده که شباهت زیادی به Super Meat Boy دارد. در این بازی شما با مراحل پازل طور و سختی روبرو شده و باید با استفاده از خلاقیت خود، از آن‌ها خارج شوید. گرافیک و طراحی مراحل فوق‌العاده را می‌توان به عنوان نقاط قوت اصلی این محصول در نظر گرفت.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Itorah و Celeste را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Run The World In Between برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64bit Microsoft® Windows® 7 SP1, 8.1, 10 (version 1607 or better)
Processor: 64bit 1.5 GHz CPU
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: OpenGL 3.0 (DirectX® 10) compliant graphics card and driver
DirectX: Version 10
Storage: 300 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: 64bit Microsoft® Windows® 10 (version 1607 or better)
Processor: 64bit Multi-core 2GHz CPU
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: OpenGL 3.0 (DirectX® 10) compliant graphics card and driver
DirectX: Version 10
Storage: 300 MB available space
Additional Notes: Game controller recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

RUN: The World In-Between is a highly dynamic platform game with procedurally-generated levels.
Inspired by Celeste, Dead Cells, Scourge Bringer, and even Super Meat Boy, your movements will have to be as quick as they are precise. In a place where everything is constantly moving, you will have to face the dangers of the World In-Between to reach for the light. Dodge the most devious traps while relying on your reflexes, hoping for a better future.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.