دانلود بازی Atrio The Dark Wild برای PC
دانلود بازی Atrio The Dark Wild برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Atrio The Dark Wild برای PC

پارسی گیم 14 بهمن 1401 بدون دیدگاه
4,216 بازدید

دانلود بازی Atrio The Dark Wild برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه ساز و مدیریتی به واسطه ماهیت ماشینی و تکرارپذیری ای که دارند، ممکن است برای بسیاری از گیمرها خسته کننده و بی مصرف به نظر برسند. با این حال همان‌طور که می‌دانید، طرف‌داران زیادی برای بازی‌های شبیه ساز مدیریت منابع وجود دارد که از ریختن ساعت‌ها درون این آثار به شدت لذت می‌برند. برای این افراد، عنوان تازه و متفاوتی را آماده کرده‌ایم که قرار است از جذاب‌ترین بازی‌های مستقل و مدیریتی سال باشد. آن عنوان هم چیزی نیست جز Atrio The Dark Wild.

بازی Atrio The Dark Wild در رابطه با روبات کوچکی است که شما کنترلش را بر عهده می‌گیرید. وی پوسته و بدنه‌ای در حال نابودی دارد که برای جلوگیری از این اتفاق، شما باید به انجام ده‌ها فعالیت مختلف بپردازید. کشاورزی، جستجوی علوفه، ساخت و ساز و به دست آوردن منابع مورد نیاز را به طور خودکار انجام دهید و حتی موجودات مختلفی را در خطوط تولید قرار داده تا به کارها رسیدگی کنند. این بازی ارائه دهنده یک مأموریت غیرممکن بوده تا جهان را روشن کنید و ربات را زنده نگه دارید.

در زمینه گرافیکی، Atrio The Dark Wild عنوانی زیبا و خیره کننده است که چیزهای زیادی مانندش وجود ندارد. داستان و دنیای بازی نیز به مرور و با بازی کردن مکرر باز می‌شوند و خود را به شما نشان می‌دهند. گیم پلی بازی به شدت اعتیادآور بوده و انجام فعالیت‌هایی مانند ساخت و ساز به مرور برایتان بیشتر و بیشتر درگیرکننده می‌شود. خلاقیت و نوآوری چیزهایی است که می‌توان Atrio The Dark Wild را بر اساس آن‌ها شرح داد. پس تجربه این عنوان جذاب به همه گیمرهای دنیا توصیه می‌شود.

بازی Atrio The Dark Wild عنوانی در سبک شبیه ساز و مدیریتی است. این بازی شما را در نقش روباتی قرار می‌دهد که باید به انجام فعالیت‌های گوناگون بپردازد تا بتواند بدن خود را زنده نگه دارد. شما در این بازی به کارهای مختلفی پرداخته و به مرور نقشه و دنیای خود را گسترش می‌دهید. تجربه Atrio The Dark Wild را به تمامی عاشقان شبیه ساز توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های First Class Trouble و Outshine را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Atrio The Dark Wild برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-8250U
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Atrio is a survival game set in a cyberpunk inspired post-apocalyptic world. Bend nature to your will by capturing and exploiting the creatures and environment to help you survive at all costs. The many threats and challenges you will face are too difficult to handle on your own, you must build, automate and optimize your systems to keep the world at bay to stay alive.
You are a nameless android tasked with restoring Station 3. Where are all the humans? What is your real purpose? What are these giant statues? The only way to know is to head into the dark wild.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.