محتوای جدید بازی GTA 5 جی تی ای 5
محمد صادق شجاعی

صداپیشه فرانکلین به محتوای جدید بازی GTA V اشاره کرد

محمد صادق شجاعی 15 اسفند 1400 بدون دیدگاه
837 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شاون فونتنو که صدا‌پیشگی شخصیت فرانکلین را در بازی جی تی ای 5 بر‌عهده داشته، تصاویر تازه‌ای منتشر کرده که احتمالا به محتوای جدید بازی GTA V اشاره دارند.

سال 2022 با نهمین سالگرد بازی جی تی ای 5 مصادف است. با وجود زمان زیادی که از انتشار آن می‌گذرد، این اثر همچنان محبوب‌ترین بازی تاریخ محسوب می‌شود. هنوز هم می‌توانید در لیست‌هایی که آمار فروش آثار مختلف را نشان می‌دهند، نام بازی GTA V را مشاهده کنید.

شرکت Rockstar قصد دارد در تاریخ 15 مارس (24 اسفند) نسخه نسل نهم بازی جی ای تی فایو را با پسوند Enhanced & Expanded (به اختصار E&E) منتشر کند. به این واسطه دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس می‌توانند این اثر را با ویژگی‌های بیشتر و جلوه‌های بصری بهبود‌یافته تجربه کنند. در حال حاضر اطلاعات زیادی از ویژگی‌های بازی GTA V E&E مخابره نشده است. به این دلیل که ارتقا به نسخه نسل نهم برای دارندگان نسخه نسل هشتم رایگان است، بسیاری از بازیکنان تصور می‌کنند که حجم تغییرات گسترده نخواهد بود.

حال شاون فونتنو (ملقب به سولو)، صدا‌پیشه شخصیت فرانکلین کلینتون، اقدام به انتشار تصاویری کرده است که توجه رسانه‌ها و طرفداران بازی GTA 5 را به خود جلب کرده‌اند. این بازیگر و خواننده در صفحه خود در اینستاگرام تصاویری از بازی جی تی ای 5 و کاراکتر فرانکلین منتشر کرده است. در کپشن تصویر اول تنها یک ساعت شنی قرار دارد. در کپشن تصویر دوم عبارت «تقریبا به پایان رسیده» درج شده است.

تصاویر منتشر شده از سوی شاون فونتنو حاوی اطلاعات خاصی نیستند. همچنین به نظر نمی‌رسد به نسخه نسل نهم بازی GTA V ارتباط داشته باشند. با این وی پس از مدت کوتاهی اقدام به حذف این تصاویر کرد. بر این اساس، احتمالا او به اشتباه بخش‌هایی از محتوای جدید بازی GTA V را فاش کرده است.

محتوای جدید بازی GTA 5 جی تی ای 5

فرانکلین در DLC جدید بازی GTA Online حضور داشته است

بازی جی تی ای 5 برای اولین بار در سال 2013 منتشر شده است. بر این اساس از زمانی که شاون فونتنو صداپیشگی شخصیت فرانکلین را بر عهده داشته، در حدود یک دهه می‌گذرد. با این حال او همکاری خود با شرکت راک استار را همچنان ادامه داده است. سال گذشته، بسته الحاقی جدیدی برای بازی GTA Online منتشر شد. به واسطه این DLC شخصیت فرانکلین بازگشت و فصل تازه‌ای از داستانش را روایت کرد. در کنار فرانکلین، در بسته الحاقی مذکور شاهد افراد مشهوری از جمله دکتر دره، رپر معروف، بودیم.

بسیاری از بازیکنان امیدوار هستند که در قالب بازی GTA V E&E، داستان اصلی گسترش پیدا کرده و محتوا‌های داستانی تازه‌ای ارائه شود. سال‌ها پس از انتشار بازی جی تی ای 5 و در دورانی که شرکت راک استار روی محتوا‌های بازی جی تی ای آنلاین متمرکز شده است، این شرکت اعلام کرد که بازی GTA 6 مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارد.

نظر شما در مورد احتمال انتشار محتوای جدید بازی GTA V چیست؟ آیا از این امر استقبال می‌کنید؟ آیا ترجیح می‌دهید شرکت راک استار روی بازی جی تی ای 6 تمرکز کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.