بازی GTA 6
یحیی رحیمی

توسعه بازی GTA 6 به نقطه حساسی رسیده است

یحیی رحیمی 22 اسفند 1400 9 دیدگاه
12,538 بازدید

راک استار مدتی پیش ساخت بازی GTA 6 را رسماً تائید کرد و از آن موقع، گزارش‌های مختلفی از روند توسعه بازی منتشر شده است. پتنت تیک‌تو به نقشه جی تی ای 6 اشاره کرد و همچنین گفته شد که پانصد ساعت محتوا برای بازی GTA VI در نظر گرفته شده است. گزارش‌های پیشین نشان از مشکلات توسعه بازی Grand Theft Auto 6‌ می‌داد و حال یکی از اینسایدرها با اطلاع از منابع آگاه گفته است که توسعه‌ی بازی جدید به نقطه‌ی حساسی رسیده و معتقد است که بازی در سال اخیر میلادی معرفی می‌شود.

به گزارش پارسی گیم و به نقش از کریس کلیپل (Chris Klippel) از مجله‌ی راک‌استار که اطلاعات ویژه‌ای در طی سال‌های اخیر از بازی‌های این شرکت منتشر کرده است؛ توسعه بازی GTA 6 به نقطه‌ی حساسی رسیده است. او در صفحه‌ی توییتر خود نوشته است که « توسعه جی تی ای 6 به مرحله‌ی مهمی رسیده است و فعالیت‌های داخلی در راک‌استار پس از آن تسریع می‌شوند». به‌عبارتی‌دیگر، مراحل سخت توسعه بازی طی شده است و ادامه پروژه با سرعت بیشتری طی خواهد شد.

توسعه بازی GTA 6

GTA 6 ممکن است امسال معرفی شود

وی در ادامه نوشته است که معرفی رسمی GTA 6 ممکن است در پایان سال میلادی اخیر انجام شود؛ اما امکان انتشار بازی تا پایان سال 2024 وجود ندارد. گزارش‌های پیشین از انتشار بازی جی تی ای 6 در سال 2025 خبر دادند و فعلاً نمی‌توان به هیچ‌کدام از این گفته‌ها استناد کرد. گفتنی است کریس کلیپل مدتی پیش از جدایی دن هوزر از راک‌استار خبر داد و همچنین گزارش‌هایی از روند توسعه بازی جدید تابه‌حال منتشر کرده است و به نظر می‌رسد که منبع مطمئنی برای این اخبار بازی به‌حساب می‌آید.

شایعات مختلفی در مورد ساخته جدید راک‌استار مطرح شده است. آخرین شایعه به محتوای بازی اشاره داشت و بنابر آن، حدود 400 تا 500 ساعت محتوا برنامه‌ریزی شده است و چندین شهر از جمله لندن در بازی وجود دارند. شایعات دیگری به شهر اصلی بازی GTA 6 اشاره کرده‌اند و بازگشت به وایس سیتی را مطرح کرده‌اند. شایعاتی وجود دارد که بخش آنلاین بازی، ماهیتی مشابه بازی‌های امروزی خواهد داشت و نقشه‌ی آن به‌صورت مداوم و فصلی تغییر پیدا می‌کند و محتوای جدید به آن اضافه می‌شود.

در صورتی که ادعای کریس کلیپل درست از آب درآید؛ توسعه بازی GTA 6 باید به‌خوبی پیش رود و آن نقطه‌ی حساس می‌تواند به فرایند فیلم‌برداری و موشن کپچر اشاره کند. با توجه به آنکه راک‌استار علاقه‌ای به انتشار اخبار و جزئیات در مورد بازی‌های خود ندارد؛ بعید است تا ماه‌ها و حتی سال آینده میلادی، اطلاعات رسمی دریافت کنیم. نظر شما در مورد گزارش‌های مربوط به توسعه جی تی ای 6 چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 9 دیدگاه
  • Avatar

    سبحان

    مهمان

    ایکاش با گرافیک همون GTA V بیاد که همونم گاده برای PS4 بیاد خیلی خوب میشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    گوز شناس وطنی

    مهمان

    سیستم من و کسایی که این پستو دیدن و منتظر جی تی ای ۶ آن هیچکدومشون نمی‌کشه خیلیام یعنی کنسول نسل ۹ ندارن شاید کلا ۵ درصد گیمرای ایران داشته باشن سیستم من gta v به زور میاره حالا جی تی ای ۶ صددرصد یه سیستم خیلی قول میخواد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    iliya

    مهمان

    یعنی واسه PS4 نمی یاد ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد قاسمی

    مهمان

    صد در صد واسه کنسول های نسل هشتمی نمیاد احتمالا واسه ps5 Xbox series s pc میاد

    پاسخ دهید
    • Avatar

      iliya در پاسخ به محمد قاسمی

      مهمان

      یعنی داداش واسه PS4 عرضه نمی شه ؟

  • Avatar

    اریا

    مهمان

    چه امسال بیاد یا سال بعد احتمال بالا فقط برا کنسول های نسل نهمی برا هشتمی ها نمیاد اما اگه برا نسل هشتمی هام بیاد عالی میشه به هر حال

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پویان در پاسخ به اریا

      مهمان

      جی تی وی که واسه نسل هفت و هشت و نه اومد
      اینم به احتمال خیلی زیاد واسه هشت و نه میاد
      و وقتی نسل ده بیاد ، واسه اونم ریمستر میکنن.
      راکستار همیشه سعی کرده بازیاشو واسه اکثر نسلا ارایه بده

  • Avatar

    سهیل

    مهمان

    بازی خوبی است اگر پخش میکردن خیلی خیلی خوب بود

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پژمان در پاسخ به سهیل

      مهمان

      فک نکنم واسه نسل ۸بیاد چون گرافیکش دیگه به این نسل نمیخوره صدرصد و فقط واسه پی اس فایو و ایکس باکس سری اس میاد