دانلود بازی Carrier Command 2 برای PC
دانلود بازی Carrier Command 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Carrier Command 2 برای PC

پارسی گیم 19 مهر 1401 بدون دیدگاه
4,043 بازدید

دانلود بازی Carrier Command 2 برای کامپیوتر

استودیوی بازی سازی MicroProse که در گذشته به ساخت آثار باکیفیت در سبک‌های استراتژیک و شبیه ساز شهرت داشت، اخیرا با تغییرات بسیاری، بازی‌های جدیدش را به بازار عرضه می‌کند. یکی از این آثار بی نظیر Carrier Command 2 نام داشته و قرار است تا انقلابی در میان بازی‌های استراتژی محور شبیه ساز به وجود بیاورد. نسخه اورجینال Carrier Command عنوانی قدیمی و مشهور است که در سال 1988 منتشر شده و این دنباله قرار است راه و روش‌هایش را ادامه دهد.

در Carrier Command 2، بازیکنان به عنوان یک عضو خدمه در یک ناو جنگی علمی تخیلی فعالیت می‌کنند. گیمر به طور مساوی در حال طراحی مسیرهای حمله، پرتاب هواپیماهای بدون سرنشین، راه اندازی خطوط تدارکات، تصرف جزایر و در نهایت رویارویی با یک ناو جنگی دیگر هستند. این بازی داستان دقیقی نداشته و تنها سناریوهای مختلف در هر دست به نمایش گذاشته می‌شوند. شما کسی هستید که با هر بار بازی در این دنیای علمی تخیلی، داستان‌های جذاب خلق می‌کنید.

Carrier Command 2 همچنین برند منحصر به فرد MicroProse را برای معرفی یک زیرژانر استراتژی جدید به بازار ادامه می‌دهد؛ بازی استراتژی تعاملی که در آن بازیکنان باید با عناصر فیزیکی UI درون بازی که با المان‌های شبیه ساز طراحی شده‌اند، تعامل داشته باشند. رابط کاربری به اندازه کافی برای تازه واردان ساده بوده و گرافیک زیبا و مینیمال بازی نیز خودنمایی می‌کند. اگر به دنبال یک بازی استراتژیک به شدت عمیق و درگیر کننده هستید، این بازی برای شما است.

بازی Carrier Command 2 عنوانی در سبک استراتژیک و شبیه ساز است. شما به عنوان خلبان یک ناو جنگی باید تمام جوانب مربوط به حمله از جمله برنامه ریزی، مدیریت منابع، باز کردن مسیر و مهمات را در نظر گرفته و سپس اقدام به نبرد کنید. یک بازی جذاب و خاص که قطعاً می‌تواند نظر طرف‌داران این سبک‌ها را به سوی خود جلب کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Commandos 3 HD Remaster و Strategic Command American Civil War را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Carrier Command 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 10
Processor: Intel Core i5-4440 / AMD Ryzen 3 1200
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 6000 / GeForce 550 / AMD R7 250 (AMD Radeon HD 7750)
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 / 8 / 10
Processor: Intel Core i5-6440 / Ryzen 5 2400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 870 Ti / AMD RX 550
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Carrier Command 2 is Strategy, Planning and Teamwork on a scale that is both engaging and manageable. True to MicroProse’s heritage, Carrier Command 2 is all about meaningful decisions.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.