دانلود بازی Orcs Must Die 3 Tipping the Scales برای PC
دانلود بازی Orcs Must Die 3 Tipping the Scales برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Orcs Must Die 3 Tipping the Scales برای PC

پارسی گیم 19 فروردین 1401 بدون دیدگاه
2,911 بازدید

دانلود بازی Orcs Must Die 3 Tipping the Scales برای کامپیوتر

بازی‌های دفاع از قلعه، زیرمجموعه‌ای از ژانر استراتژیک هستند که در آن شما باید با پیاده سازی نقشه دفاعی هوشمندانه، از حمله دشمنان به قلعه خود جلوگیری کنید. این مأموریت با استفاده از چیدمان درست نیروهای دفاعی مسلح و همچنین ساختمان‌های جنگی ممکن شده و در صورت موفقیت، می‌توانید از خراب شدن و تصرف قلعه خود جلوگیری کنید. سری بازی‌های Orcs Must Die از محبوب‌ترین عناوین ژانر دفاع از قلعه به شمار می‌روند که در 10 سال گذشته منتشر شده‌اند. استودیوی بازی سازی مستقل Robot Entertainment وظیفه ساخت این بازی‌ها را بر عهده داشته و Tipping the Scales نام جدیدترین بسته الحاقی بازی سوم است.

بر خلاف ظاهر شاد و فانتزی‌اش، Orcs Must Die 3 Tipping the Scales یک بازی استراتژی واقعی بوده و در تمام مدت زمان هر دست، باید تمام فسفرهای مغز خود را به کار انداخته تا بتوانید در مقابل خیل عظیمی از اورک‌ها از قلعه خود دفاع کنید. هر دست از بازی درون یک دخمه شروع شده و شما مدتی وقت دارید تا تله‌های مورد نیاز را در دخمه پخش کرده، نیروهای خود را در جای درست بچینید و در نهایت منتظر حمله اورک‌های دیوانه به پایگاه خود شوید. پس از اینکه اورک‌ها حمله خود را آغاز کنند، شما تنها باید سر جای خود بنشینید و دعا کنید که تله‌هایتان بر روی این هیولاهای مرگبار مؤثر بوده تا برنده بازی شوید.

گرافیک بامزه و دوست داشتنی Orcs Must Die 3 Tipping the Scales باعث شده تا زیاد خشونت و اتفاقات بازی را جدی نگرفته و بار کمدی بازی نیز به حدی بالا بوده که قطعاً هر کسی را سرگرم خواهد کرد. تنوع بالای اسلحه‌ها و تله‌هایی که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید اورک‌ها را نابود کنید بسیار بالا است. شما همچنین توانایی مبارزه رو در رو با اورک‌ها را دارید که البته به پیچیدگی بازی‌هایی مانند Dark Souls نیست. طراحی ساختمان‌ها و مراحلی که در آن با اورک‌ها روبرو می‌شوید بسیار هوشمندانه و قوی بوده و شایسته نام استراتژیک و دفاع از قلعه است. تجربه این بازی دوست داشتنی را از دست ندهید.

بازی Orcs Must Die 3 Tipping the Scales یک بسته الحاقی شایسته برای بازی Orcs Must Die 3 است. این بازی شما را برای ساعات بیشتری در زمینه نابود کردن اورک‌های ترسناک سرگرم کرده و به ارزش محصول نهایی می‌افزاید. این بازی برای طرف‌داران عناوین استراتژیک و دفاع از قلعه، همانند یک معجزه است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Stronghold Warlords و Going Medieval را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Orcs Must Die 3 Tipping the Scales با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-2300 | AMD Ryzen 3 1200
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 660, 2 GB | AMD Radeon HD 7870, 2 GB
Storage: 12 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-9600K | AMD Ryzen 5 3600X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060, 3 GB | AMD Radeon RX Vega 64
Storage: 12 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Orcs Must Die! 3 ushers orc-slaying mayhem to a previously unimaginable scale. Solo or with a friend by your side, arm yourself with a massive arsenal of traps and weapons. Slice, burn, toss and zap hordes of repugnant orcs in this long-awaited successor to the award-winning series.
New to the series, War Scenarios pit players against the largest orc armies ever assembled. Mountable War Machines give players the essential firepower to heave, stab, carbonize, and disarticulate the abominable intruders.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.6 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.