یحیی رحیمی

بازی Breath of the Wild 2 ممکن است برای نینتندو سوییچ فعلی منتشر نشود

یحیی رحیمی 24 فروردین 1401 بدون دیدگاه
230 بازدید

تحلیل‌گران معتقدند که بازی The Legend of Zelda Breath of the Wild 2 از جمله عناوین انحصاری کنسول نینتندو سوییچ، ممکن است برای مدل فعلی منتشر نشود و نیازمند مدل پرو باشد. این تحلیل‌گران با بررسی تصاویر منتشر‌شده از بازی و ویدیوها به این نتیجه رسیده‌اند که دنباله بازی افسانه زلدا نیازمند سخت‌افزار قدرتمندی است و ممکن است این بازی برای کنسول فعلی نینتندو سنگین‌تر از حد انتظار باشد.

به استناد آخرین اخبار بازی و تحلیل‌گران گروه دیجیتال فاندری، گرافیک بازی Breath of the Wild 2‌ فراتر از توان نینتندو سوییچ فعلی است. این گروه با بررسی ویدیوهای منتشر شده از بازی، جزئیات قابل‌توجهی پیدا کرده‌اند که علاقه‌مندان را در مورد کیفیت بازی مطلع می‌کند. John Linneman از اعضای دیجیتال فاندری در این مورد گفته است «تریلر از آنجایی جالب بود که کیفیت تصویر بسیار خوب به نظر می‌رسید. از اینکه دیدم تصویر چقدر نسبت به بازی اصلی شفاف و واضح بود تعجب کردم».

Battaglia از دیگر اعضای گروه وارد جزئیات فنی شده و گفته است که حجم ابرهای موجود در تصاویر فراتر از قدرت پردازش سخت افزار نینتندو سوییچ فعلی است. او معتقد است که حرکت دوربین به‌صورت روان و پویا و بدون لگ و نویز فراتر از قدرت این کنسول است و حتی سخت افزار ایکس باکس سری ایکس نیز گاهی دچار مشکل در ارائه چنین کیفیتی می‌شود. اعضای گروه در ادامه به این نکته اشاره کردند که ممکن است تریلر بازی روی نینتندو سوییچ بعدی ضبط شده باشد و وضوح بالاتری از نظر گرافیکی داشته باشد.

بازی Breath of the Wild 2 نینتندو سوییچ

انتشار Breath of the Wild 2 برای سوییچ جدید؟

البته باید خاطرنشان کرد که نینتندو هیچ‌گاه وضوح ویدیوها را افزایش نمی‌دهد و همانند ناشران دیگر مانند یوبی‌سافت، تصویری با کیفیت بهتر نسبت به محصول نهایی پخش نمی‌کند. البته فاصله دید در تصاویر دست‌کاری می‌شود و این اتفاق در مورد بازی Breath of the Wild افتاد. در حال حاضر نینتندو صحبتی از تغییر پلتفرم بازی Breath of the Wild 2 نکرده است و بعید است که این بازی برای سوییچ فعلی منتشر نشود.

لازم است یادآوری کنیم که بازی Zelda Brearth of the Wild ابتدا برای کنسول Wii U ساخته شد و نسخه نهایی برای سوییچ پورت شد. با این حساب، پیشرفت گرافیکی نسبت به نسخه اول اتفاقی عادی است و این بازی از تمام قدرت کنسول فعلی استفاده کرده است. انتشار زلدا جدید برای کنسول بعدی نینتندو نیز اتفاقی غیرممکن نیست. در عین حال شایعات زیادی از ساخت Nintendo Switch Pro منتشر شده است؛ اما نینتندو واکنشی به این شایعات نشان نداده است و مدتی پیش از نسخه اولد این کنسول رونمایی کرد.

تاخیر بازی Breath of the Wild 2 تا بهار سال 2023 از تازه‌ترین اخبار رسمی در مورد بازی است و استودیو همچنان به تولید بازی ادامه می‌دهد. نظر شما چیست؟

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.