بازی Sonic Frontiers
سارا هابطی

حجم بازی Sonic Frontiers برای سوییچ مشخص شد

سارا هابطی 8 شهریور 1401 بدون دیدگاه
628 بازدید

براساس خبر منتشر شده از وبسایت رسمی Nintendo Life به نظر می‌رسد حجم بازی Sonic Frontiers در پلتفرم نینتندو سوییچ 10.4 گیگابایت خواهد بود که این حجم نسبت به نسخه‌های پیشین این بازی، بسیار بیش‌تر است. همچنین این وبسایت اشاره کرد که نسخه‌های پیشین این عنوان تنها به 6.6 و 6.8 گیگابایت می‌رسید، اما نسخه جدید این سری بازی خبر از جهان بزرگ‌تر و گسترده‌تر با حجم بیش‌‌تری می‌دهد.

به گزارش پارسی گیم، در توضیحات رسمی از فروشگاه نینتندو سوییچ درباره عنوان سونیک فرانتیرز می‌توان گفت که شخصیت سونیک در پی پیدا کردن زمرد گمشده هرج و مرج باید به جزیره‌ای مملو از موجودات باستانی غیرعادی سفر کند و بازیکنان می‌توانند شاهد المان‌هایی از سبک اکشن و ماجراجویی باشند؛ علاوه بر این دشمنان متنوع و بسیار زیادی در بازی وجود دارند که باید با تمام قدرت با آن‌ها مبارزه کنید.

تقریبا برای اولین بار بود که در مراسم گیمزکام شاهد تریلری از گیم پلی بازی بودیم که بالاخره از شخصیت Big the Cat در بازی Sonic Frontiers رونمایی شد. Big the Cat یکی از شخصیت‌های مجموعه بازی سونیک که از محبوبیت بالایی در میان طرفداران برخوردار بوده و اولین بار در عنوان Sonic Adventure برای پلتفرم Dreamcast به نمایش درآمد.

حجم بازی Sonic Frontiers

حجم بازی Sonic Frontiers برای نینتندو سوییچ

براساس تریلر منتشر شده در رویداد گیمزکام 2022 شاهد شخصیت‌های جدید و قدیمی، محیطی پویاتر و گسترد‌ه‌تر و موارد مختلف دیگر بودیم که خوشبختانه این نمایش خبر از رضایت طرفداران از این عنوان را نشان می‌دهد؛ زیرا در نمایش‌های گذشته طرفداران از این نسخه از بازی ابراز ناامیدی کردند. همچنین در این رویداد شرکت سگا به حاضرین اجازه داد تا بتوانند قسمتی از عنوان را از نزدیک تجربه کنند.

همچنین ناگفته نماند بازی سونیک فرانتیرز براساس داستانی جدید به نویسندگی ایان فلین (Ian Flynn) نوشته شده است. خوشبختانه عنوان Sonic Frontiers تنها برای پلتفرم Nintendo Switch عرضه نخواهد شد، بلکه می‌توانید در تاریخ 8 نوامبر 2022 (17 آبان 1401) در پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی به تجربه آن بپردازید.

منبع: Gamerant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.