overwatch
یحیی رحیمی

بازی Overwatch روز 15 اکتبر برای کنسول Nintendo Switch عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 14 شهریور 1398 بدون دیدگاه
480 بازدید

بازی Overwatch طرفداران فوق العاده زیادی دارد و بازیکنان زیادی را به خود مشغول کرده است. این بازی در واقع یک شوتر هیجان انگیز است که هر کدام از هیروهایش دارای یک ویژگی خاص هستند و همین جلوه خاصی به بازی بخشیده است. مدت هاست که شایعه پیرامون انتشار این بازی برای کنسول Nintendo Switch شنیده می شود و حالا بالاخره تائیدیه رسمی کمپانی بازی را در این مورد دریافت کردیم.

دیشب یک بخش از Nintendo Direct پخش شد و شاهد انتشار خبرهای فوق العاده زیادی پیرامون کنسول Nintendo Switch بودیم و حتی خبر از انتشار Devil May Cry 2 نیز داده شد. به هر حال در میان تمامی این خبرها، یکی فوق العاده مهم بود و بالاخره می دانیم که بازی Overwatch به صورت رسمی برای کنسول نینتندو منتشر خواهد شد. بازی Overwatch از زمان عرضه در سال 2016 تا به حال مدوام آپدیت های مختلفی را دریافت کرده است.

از آن زمان تا به حال 9 هیرو جدید به بازی اضافه شده است و Blizzard نیز حسابی به آن رسیده است. 12 نقشه جدید تنها بخشی از تغییرات گسترده بازی را نشان می دهد. افرادی که به دنبال دریافت بازی روی کنسول Nintendo Switch هستند، بخت با آن‌ها یار بوده و قرار است که نسخه Legendary Edition را دریافت کنند که 3 ماه عضویت Nintendo Switch Online و همچنین یک اسکین به نام Noire Widowmaker را نیز به همراه دارد.

Overwatch در مسابقات eSports نیز جایگاه ویژه ای دارد و تا به حال جوایز مختلفی به تیم های برنده اهدا شده است. جلوه های بصری بازی نیز کاملا به نینتندو می خورد و این اتفاق خوبی است که شاهد افزایش بازی های درجه 1 روی کنسول Nintendo Switch هستیم. در حال حاضر می توانید بازی را روی کنسول های PS4، Xbox One و PC دریافت کنید. نسخه Switch نیز 15 اکتبر عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.