بازی Senua’s Saga: Hellblade 2
یحیی رحیمی

طراح مبارزات Hellblade 2 از تغییرات سیستم مبارزه و دشمنان می‌گوید

یحیی رحیمی 22 فروردین 1401 بدون دیدگاه
295 بازدید

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 مدت‌ها است تحت توسعه قرار دارد و فعلاً اطلاعات زیادی از بازی موجود نیست. استودیو نینجا تئوری در گیم اواردز، بخش‌هایی از روند بازی را نمایش داد که موردتوجه افراد زیادی قرار گرفت. طراح مبارزات بازی هل بلید 2 در گفتگو با سایت اسپانیایی Vandal از جنبه‌های مختلف بازی صحبت کرده است و معتقد است که این بازی، استانداردهای مختلفی را جابه‌جا خواهد کرد.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از خبرگزاری Vandal، خوان فرناندز در مصاحبه‌ای، اطلاعات تازه‌ای از بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 منتشر کرده است و وسعت آن را نسبت به نسخه اول مقایسه کرده است. وی در مورد تفاوت‌های هل بلید 2 با نسخه اصلی گفت:‌ «ما آن زمان کارهای زیادی انجام دادیم؛ اما جنبه‌های مختلفی وجود دارد که باید ارتقاء یابد. یادتان باشد که تیم توسعه‌دهندگان اولین بازی بسیار کوچک بود و بیشتر اوقات، پانزده نفر در استودیو حضور داشت».

سؤال اصلی آن است که نینجا تئوری، کدام جنبه‌های بازی را ارتقاء داده است؟ بنابر گفته‌های طراح سیستم مبارزه، تنوع دشمنان بیشتر شده است و همچنین سبک مبارزه نیز از حالت سنتی خارج شده است و شیوه‌های مختلفی برای نبرد با دشمنان وجود دارد. وی در این مورد گفت: « از جمله جنبه‌های هل بلید که از آن راضی نبودم، تنوع کم دشمنان، محدود شدن مبارزه، تنظیم سیستم سختی و جان بیش از حد دشمنان بود. در واقع شیوه‌های مختلفی برای حمله داشتیم، اما دشمنان چندان اجازه استفاده از آن‌ها را نمی‌دادند و بازی‌کنان چند حرکت پیدا کردند و آن‌ها را تکرار می‌کردند».

مبارزات بازی Senua’s Saga: Hellblade 2

تغییرات سیستم مبارزه Hellblade 2

این تغییرات با صحبت‌های پیشین کارگردان بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 همخوانی دارد. وی گفته بود که مبارزات بازی «واقعی و وحشیانه» خواهند بود. فرناندز در ادامه به شیوه‌های حل مشکل و بهبود بازی پرداخته است. او معتقد است که افزایش تعداد توسعه‌دهندگان و منابع بیشتر باعث شده تا «بازی جدید به اندازه هل‌بلید تأثیرگذار باشد». وی افزود: «ما سطح بازی را با انجام کارهای کمتری ارتقاء داده‌ایم. ما افراد بیشتری نسبت به بازی اول در اختیار داریم؛ اما کیفیتی که ارائه می‌دهیم در مقایسه با تعداد توسعه‌دهندگان، فراتر از حد انتظار است».

وی در پایان گفت که بازی هل بلید 2 همچنان نیازمند توسعه است و باید فرصت بیشتری برای تست بازی در خارج استودیو فراهم شود. او گفته است که مشکلاتی وجود دارد که برطرف کردن آن‌ها نیازمند زمان است. بیش از دو سال از معرفی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 می‌گذرد و هنوز زمان انتشار مشخص نیست. گفتنی است این بازی برای ایکس باکس سری و کامپیوتر منتشر می‌شود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.