گرافیک بازی Hellblade 2
یحیی رحیمی

نینجا تئوری: گرافیک هل بلید در مقایسه با Hellblade 2 مانند یک بازی مستقل است

یحیی رحیمی 20 بهمن 1400 بدون دیدگاه
664 بازدید

استودیو نینجا تئوری نمایش بزرگی در مراسم گیم اواردز امسال داشت و کیفیت گرافیک بازی Hellbalde 2 را به رخ همگان کشید. این استودیو بریتانیایی در حال آماده‌سازی برای انتشار بازی جدید خود است و طبق گفته‌ها، بازی با جزئیات گرافیکی فوق‌العاده‌ای ساخته‌شده که قابل‌مقایسه با شماره اول نیست. کارگردان هل بلید 2 به‌تازگی گفته است که کیفیت بازی به حدی بالاست که نسخه اول در حد یک بازی ایندی و مستقل به نظر خواهد رسید.

به گزارش پارسی گیم، بازی Hellbalde Senua’s Sacrifice در سال 2017 منتشر شد که فرایند نشر و تبلیغات به‌صورت شخصی و مستقل انجام شد و هیچ شرکتی در انتشار بازی دست نداشت. هل بلید 1 به‌عنوان یک بازی AA شناخته می‌شود که پلی میان بازی‌های مستقل و تراز اول است. این اثر تأثیرگذار چندین جایزه مهم از جمله بفتا برده و طراحی بصری و صوتی بارها توسط منتقدان و طرفداران پر و پا قرص بازی‌های ویدیویی، ستوده شده است. نینجا تئوری با تمام توان در حال ساخت دنباله بازی به نام Senau’s Saga Hellblade 2 است و تابه‌حال فناوری‌های گرافیکی منحصر به فردی را به رخ بازیکنان کشیده است.

گرافیک بازی Hellblade 2

گرافیک Hellblade 2 مشابه واقعیت

تمیم آنتونیادس (Tameem Antoniades) مؤسس استودیو نینجا تئوری در مصاحبه با NME از سطح انتظارات در مورد بازی دوم صحبت کرده است. ادامه ماجرای سنوئا از لحاظ گرافیکی یک سر و گردن فراتر از بازی‌های موجود خواهد بود. این بازی جدید که سال 2019 معرفی شد؛ مسائل مهمی از جمله مذهب و جامعه را دستمایه نقد قرار می‌دهد و دوره‌های آشفتگی روحی را به نمادهای مذهبی و اسطوره‌ای پیوند می‌دهد. کارگردان بازی در مورد جزئیات گرافیکی Hellblade 2 گفت:

بازی هل بلید 2 از پرداختن به مصیبت شخصی دور می‌شود و بیشتر به دنبال آن است که نحوه تغییر دادن جهان توسط چنین شخصی را نشان دهد. هدف بازی آن نیست که فرمت استودیو به تعالی برسد؛ بلکه هدف ایجاد تجربه‌ای است که باورپذیر و پالوده به نظر برسد. بازی جاه‌طلبی بیشتری از لحاظ وسعت دارد و فکر می‌کنم که Hellbalde 2 باعث می‌شود تا هل بلید 1 مانند یک بازی ایندی (مستقل) به نظر برسد.

استودیو نینجا تئوری در حال ساخت بازی جدید با آنریل انجین 5 است و مفاهیم تازه‌ای مانند «ضبط واقعیت» است. توسعه‌دهندگان با تکنیک‌های گرافیکی، مرزهای میان واقعیت و خیال را می‌شکنند و مکان‌هایی از ایسلند را بدون تغییر و به همان شکل اولیه، نشان خواهند داد. ایده اصلی کارگردان، واقعیت‌گرایی کامل است و «بهترین راه برای انجام چنین کاری، قرار دادن واقعیت به‌عنوان مبنا است». تیم تولید، لباس‌های واقعی برای شخصیت سنوئا طراحی کرده است و فناوری‌های تازه‌ای برای ضبط حرکات چشم و صورت شخصیت اصلی به‌کار برده است که در کمتر بازی دیده می‌شود.

زمان انتشار بازی Hellbalde 2 مشخص نیست و احتمالاً در سال 2023، خبرهای رسمی در این مورد دریافت می‌کنیم. گفتنی است دنباله هل بلید برای کامپیوتر و ایکس باکس سری منتشر می‌شود.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.