بازی eFootball 2022
یحیی رحیمی

زمان انتشار آپدیت 1.0 بازی eFootball 2022 با تغییرات بزرگ اعلام شد

یحیی رحیمی 18 فروردین 1401 2 دیدگاه
5,068 بازدید

شرکت کونامی هفته آینده با انتشار آپدیت 1.0 بازی eFootball 2022 به برطرف کردن مشکلات بزرگی می‌پردازد که از هنگام انتشار تابه‌حال حل نشده‌اند. این آپدیت قرار بود که چند ماه پس از انتشار بازی “ای فوتبال 2022” منتشر شود؛ اما ایرادات متنوع باعث تأخیر انتشار آپدیت شد. به‌روزرسانی بزرگ بازی PES 2022 با هدف برطرف کردن باگ‌های اصلی و همچنین افزودن بخش‌های مورد انتظار منتشر می‌شود.

بنابر آخرین اخبار بازی، آپدیت 1.0 بازی eFootball 2022 با تغییراتی مهمی همانند بهبود اتصال به سرورهای آنلاین، اصلاح ترکیب و عملکردهای بازی و افزودن بخش Dream Team که قبلاً با نام Creative Team شناخته می‌شد در دسترس قرار می‌گیرد. کونامی هنگام انتشار بازی، آن را یک نسخه آزمایشی نامید که در طی زمان تکمیل می‌شود. این گفته به مذاق طرفداران خوش نیامد و ای فوتبال 2022 بدترین امتیاز استیم را دریافت کرد و به عنوان بدترین بازی سال 2021 شناخته شد.

با بروز مشکلات جدی و نبود راه‌حل، کونامی از طرفداران PES عذرخواهی کرد. این شرکت ژاپنی در مطلب تازه‌ای نوشته است:‌ «ما آن‌قدر روی انتشار بازی در موعد مقرر متمرکز شدیم که مهم‌ترین نکته، کیفیت را فراموش کردیم و در نهایت با بررسی‌های انتقادی به‌حق از سوی طرفداران ناامید مواجه شدیم». کونامی به کیفیت غیرقابل‌قبول بازی PES 2022 اذعان کرده است و نوشته است که تیم سازندگان تمام تلاش خود را برای بازگردانی اعتماد از دست رفته انجام داده‌اند:

تیم توسعه‌دهنده با تمام قوا تلاش کرده‌ است تا اعتماد از دست رفته طرفداران بازگردانی شود و همچنین بازی برای طرفداران فوتبال در سراسر دنیا لذت‌بخش شود. اگرچه شش ماه از انتشار بازی می‌گذرد؛ باور داریم که بالاخره به سطحی از کیفیت دست پیدا کرده‌ایم و نسبت به تصمیم برای انتشار آپدیت 1.0 بازی eFootball 2022 مطمئن هستیم.

آپدیت 1.0 بازی eFootball 2022

تغییرات آپدیت eFootball 2022

سؤال اصلی آن است که آپدیت ای فوتبال چه تغییراتی ایجاد می‌کند؟ همان‌طور که ابتدا نوشتیم، باگ‌های مهمی برطرف شده‌اند و اتصال به سرور نیز ساده‌تر شده است. بیشتر توجه کونامی روی تغییر گیم پلی و متعادل‌سازی بازی بوده است. دفاع کردن که یکی از مهم‌ترین انتقادات بازی‌کنان بود؛ موردتوجه کونامی قرار گرفته و بهبود پیدا کرده است. تنظیمات متفاوتی تغییر پیدا کرده‌اند و گزینه‌های تاکتیکی بیشتری مانند «فشار آوردن به حریف» و تنه زدن به کارهای دفاعی افزوده شده است.

کونامی نوشته است که سیستم پاس دادن در آپدیت 1.0 بازی eFootball 2022 ارتقاء یافته است. پاس‌ها سریع‌تر رد و بدل می‌شوند و ریباند توپ نیز به واقعیت نزدیک شده است. در نسخه ابتدایی، پاس‌ها به درستی به دست بازیکن نمی‌رسید. شوت زدن نیز دیگر تغییر مهم آپدیت ای فوتبال 2022 است و گیمرها هنگام دریبل زدن، حس بهتری خواهند داشت. قرار است جزئیات بیشتر هنگام انتشار آپدیت در تاریخ چهاردهم آوریل (25 فروردین) اعلام شود.

گفتنی است نسخه موبایل بازی PES 2022 همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست این بازی چه زمانی برای موبایل منتشر می‌شود.

منبع: Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    مسلم

    مهمان

    ابدیت جدید رو کی میزارین تو سایت؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ali

    مهمان

    سلام ابدیت جدید رو کی میزارین تو سایت نسخه پی سی؟؟؟؟

    پاسخ دهید