دانلود بازی Orcs Must Die 3 برای PC
دانلود بازی Orcs Must Die 3 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Orcs Must Die 3 برای PC

پارسی گیم 3 مرداد 1400 بدون دیدگاه
8,097 بازدید

دانلود بازی Orcs Must Die 3 برای کامپیوتر

دنیاهای فانتزی که مملو از جادو و موجودات عجیب‌وغریب هستند، سوژه مناسبی برای ساخت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شوند. این سوژه، دست سازندگان را برای ایده پردازی و به‌کارگیری قوه تخیل به‌خوبی باز گذاشته تا عنوانی منحصربه‌فرد و مهیج تولید کنند. بازی Orcs Must Die 3 از استودیو Robot Entertainment سومین شماره از این سری محبوب است که با گرافیکی امروزی و گیم پلی‌ای جذاب، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

در این بازی فانتزی، دشمن اصلی شما همان ارک‌های معروفی هستند که حتماً اسمشان را در بازی‌های دیگر شنیده‌اید. این نژاد که موجوداتی درنده‌خو و وحشی با پوست سبزرنگ هستند، بسیار جنگ‌طلب بوده و قصد دارند تمام دنیا را تحت سلطه خود درآورند؛ اما از طرفی به دلیل هوش بالای ارک‌ها و تعداد زیادشان، مقابله با آن‌ها کار ساده‌ای نیست. داستان بازی 20 سال پس از پایان شماره دوم بازی جریان دارد.

این بازی تمام عناصر موفق دو شماره اول را در دل خود جای‌داده و عناصر جذاب و جدید دیگری را نیز به آن اضافه کرده است. علاوه بر اینکه باید لشکر بی‌شماری از ارک‌ها را نابود کنید، سناریوهای جنگی جدیدی نیز وجود داشته که برای اولین بار به بازی اضافه‌شده‌اند. در سناریوهای جنگ، نبردهای عظیمی را علیه سپاه بزرگ ارک‌ها تجربه خواهید کرد و با بنا کردن ساختمان‌ها و تله‌های مختلف، مانند سبک بازی‌های Tower Defense، باید از مواضع خود دفاع کنید.

هیجان در سناریوهای جنگ بسیار بالا بوده و اینکه کاراکتر خودتان را هم با قابلیت‌های مختلفش و از زاویه دوربین سوم شخص کنترل کرده، به جذابیت آن بسیار اضافه می‌کند. برای مقابله با این سپاه عظیم، سلاح‌های کشتارجمعی جدیدی نیز با نام War Machine در اختیار شما قرار دارد تا با کمک آن‌ها بتوانید پیروز میدان شوید. اضافه شدن این موارد در کنار تله‌های جدید و مهیج، تجربه این شماره از بازی را بسیار لذت‌بخش‌تر و جذاب‌تر از شماره‌های قبل کرده است. کاراکتر اصلی شما هم بسته به کلاسی که دارد، به طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها برای مبارزه دسترسی دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Dungeons & Dragons: Dark Alliance را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Orcs Must Die 3 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-2300 | AMD Ryzen 3 1200
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 660, 2 GB | AMD Radeon HD 7870, 2 GB
Storage: 12 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-9600K | AMD Ryzen 5 3600X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060, 3 GB | AMD Radeon RX Vega 64
Storage: 12 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Orcs Must Die! 3 ushers orc-slaying mayhem to a previously unimaginable scale. Solo or with a friend by your side, arm yourself with a massive arsenal of traps and weapons. Slice, burn, toss and zap hordes of repugnant orcs in this long-awaited successor to the award-winning series.
New to the series, War Scenarios pit players against the largest orc armies ever assembled. Mountable War Machines give players the essential firepower to heave, stab, carbonize, and disarticulate the abominable intruders.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 9.02 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.4 از میانگین رای 5 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.