دانلود بازی Outbreak Contagious Memories برای PC
دانلود بازی Outbreak Contagious Memories برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Outbreak Contagious Memories برای PC

پارسی گیم 18 فروردین 1401 بدون دیدگاه
3,213 بازدید

دانلود بازی Outbreak Contagious Memories برای کامپیوتر

ترکیب ژانر شوتر اول‌شخص با ژانر ترسناک و زامبی کشی، همواره یکی از محبوب‌ترین ترکیب‌های دنیای سرگرمی به شمار می‌رود. در سینما شاهد صدها فیلم زامبی کشی ترسناک و هیجان‌انگیز هستیم و در صنعت گیم نیز این موضوع هر ساله به شکل متفاوتی تکرار می‌شود. از دهه 90 میلادی و انتشار بازی Resident Evil، می‌بینیم که بازی‌های زامبی کشی همانند معادن طلایی هستند که می‌توانند به راحتی توجه میلیون‌ها گیمر را به سمت خود جلب کنند. بازی Outbreak Contagious Memories که به تازگی منتشر شده، قرار است ادای احترام بزرگی به این مدل بازی‌ها در سال 2022 داشته باشد.

بازی Outbreak Contagious Memories علاوه بر استفاده از بسیاری از المان‌های مشهور ژانر ترس و بقا مانند مدیریت منابع و لوازمی که با خود حمل می‌کنید، از المان‌های نقش آفرینی نیز بهره‌مند بوده و باید حواستان به تمامی حرکات شخصیت اصلی جهت زنده ماندن باشد. این بازی توسط استودیوی مستقل Dead Drop Studios ساخته شده که پیش از این بر روی تعدادی بازی ترسناک دیگر کار کرده بود و تا حدودی با این ژانر آشنایی دارد. شما در نقش Lydia بازی می‌کنید که حافظه خود را از دست داده و باید مسیرش را به سوی حقیقت، در شهری که پر از هیولاهای گوشت خوار است پیدا کند.

منابع در بازی Outbreak Contagious Memories به شدت کمیاب هستند. شما باید میان جاخالی دادن از یک زامبی و شلیک گلوله‌های باارزش خود یکی را انتخاب کنید. همچنین کمک‌های اولیه و وسایلی که شما بهبود می‌بخشند نیز به شدت نایاب هستند و چالش جدیدی را در طی این سفر خطرناک برایتان به وجود می‌آورند. شما می‌توانید این سفر را به همراه یکی از دوستان خود درون قابلیت مولتی پلیر بگذرانید تا از چالش‌های مسیر کم شود. مراحل خوش ساخت و نفس گیر این بازی با ترکیب شدن با داستان زیبا و به‌یادماندنی‌اش، یکی از بهترین تجربه‌ها از یک بازی ترس و بقا در سال 2022 را به وجود آورده است.

بازی Outbreak Contagious Memories یک ترس و بقای کلاسیک با المان‌های شوتر اول شخص بوده که شامل داستانی قدرتمند و گیم پلی ای نفس گیر می‌شود. این بازی شما را در دنیای دیوانه‌واری پر از زامبی‌های گوشت خوار قرار داده و سفری چالش برانگیز را به شما ارائه می‌کند. می‌توانید این بازی را به همراه دوستان خود نیز تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Resident Evil 4 و Alan Wake را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Outbreak Contagious Memories برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows (7/8/10) 64-bit
Processor: Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 750 TI / AMD Radeon R9 270X
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space
Sound Card: Integrated
Additional Notes: Plays best with an Xbox One gamepad

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows (7/8/10) 64-bit
Processor: Core i7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 970 / AMD Radeon R9 290X
DirectX: Version 12
Storage: 20 GB available space
Sound Card: Hardware
Additional Notes: Plays best with an Xbox One gamepad

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Outbreak: Contagious Memories is a send-up to classic 90’s horror series like Resident Evil and Silent Hill where your survival will be determined by moment-to-moment decisions, what you decide to carry, and how good you are at spotting conveniently written notes.
After being knocked unconscious, Lydia awakens in an abandoned warehouse as fellow survivors debate leaving her behind. Not one to play the helpless maiden, Lydia takes charge, forging a path through crafty environmental puzzles and hordes of the undead to figure out a way for her and her fellow survivors to escape the city.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.55 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.