سریال ویچر
یحیی رحیمی

فصل دوم سریال ویچر باعث افزایش تعداد بازیکنان The Witcher 3 شد

یحیی رحیمی 11 دی 1400 بدون دیدگاه
389 بازدید

فصل دوم سریال ویچر دو هفته پیش پخش شد و توانست به محبوب‌ترین سریال نتفلیکس در طی ماه دسامبر تبدیل شود. بینندگان میلیونی سریال باعث شده تا تعداد بازیکنان بازی The Witcher 3 ‌به طور شگفت‌آوری افزایش پیدا کند و بسیاری دست به خرید بازی زده‌اند یا دوباره مشتاق به طی کردن مراحل و ماموریت‌های جذاب بازی شده‌اند.

به گزارش اخبار بازی پارسی گیم و به نقل از وب‌سایت SteamDB، تعداد بازیکنان بازی The Witcher 3 پس از پخش فصل دوم سریال در روز هفدهم دسامبر، افزایش چشم‌گیری داشته است و به رقم 62‌ هزار نفر رسیده است. به عبارتی دیگر، تعداد بازیکنان ویچر 3 نسبت به ماه گذشته، دو برابر شده است. این اتفاق هنگام پخش فصل اول سریال نیز رخ داد و آن زمان، تعداد بازی‌کنندگان از مرز 100 هزار نفر در استیم رد شد. فصل دوم اگرچه نسبت به فصل اول جذابیت بیشتری داشت؛ اما تاثیر کمتری روی نرخ افزایش تعداد بازیکنان گذاشته است.

تعداد بازیکنان The Witcher 3

موفقیت سریال ویچر نشان داد که مرزهای نادیدنی صنعت سرگرمی در حال از بین رفتن است و پتانسیل بسیار زیادی برای ساخت سریال و فیلم از بازی‌های ویدیویی وجود دارد. شرکت CD Projekt RED با این استراتژی، تعداد بازیکنان The Witcher 3 را در طی 6 سال گذشته افزایش داده است و این بازی نسبت به روزهای اول، بیشتر بازی می‌شود. می‌توانید با مشاهده تصویر بالا، افزایش تعداد بازیکنان، قبل از اکران سریال ویچر نتفلیکس و پس از آن را مقایسه کنید و خواهید دید که این سریال، تاثیر زیادی روی شناخته شدن بازی داشته است. اخیرا ماد ینفر ویچر 3 نیز ظاهر او را به سریال نزدیک کرده است.

بازی The Witcher 3

رشد بازیکنان The Witcher 3 ادامه دارد

شرکت سی‌دی پراجکت نیز تخفیف‌های مناسبی برای بازی ویچر 3 در نظر گرفته است و نسخه کامل را با قیمت بسیار پایینی به فروش می‌رساند. همچنین برنامه‌ها برای انتشار نسخه نسل نهم Witcher 3 نیز اعلام شده است. آپدیت رایگان ویچر 3، تعداد بازیکنان را به بیشترین حد ممکن خواهد رساند و نرخ فروش بازی را همچنان ثابت نگه خواهد داشت. نتفلیکس در حال ساخت فصل سوم ویچر است و ممکن است سال آینده میلادی پخش شود. وقایع فصل سوم به بازی نزدیک خواهد بود و سرنوشت سیری را مشخص خواهد کرد.

موفقیت فصل دوم ویچر تاثیری روی فروش Cyberpunk 2077 نداشته است و تعداد بازیکنان این اثر، نسبت به زمان انتشار افت کرده است. شرکت سی‌دی پراجکت اخیرا محکوم به پرداخت 1.85 میلیون دلار به سرمایه‌گذاران شده است که پس از انتشار ناموفق سایبرپانک 2077، ضرر زیادی متحمل شده بودند. این مبلغ در مقایسه با ضرر 1 میلیارد دلاری استودیو به چشم نمی‌آید و شاید ساخت سریالی موفق از این بازی، بتواند اندکی از حجم ضرر بکاهد.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.