diablo
یحیی رحیمی

یک آگهی تبلیغاتی آلمانی خبر از وجود Diablo 4 داد

یحیی رحیمی 29 مهر 1398 بدون دیدگاه
529 بازدید

سری بازی Diablo در نوع خودش بسیار پرطرفدار و جذاب است. این سری در واقع یک عنوان اکشن نقش آفرینی است که توسط کمپانی Blizzard ساخته می شود. داستان کنترل یک هیولا را به بازیکن می دهد و او نیز باید به تنهایی همه را کنار بزند و از میان سیاه چاله های مختلف بگذرد و با دشمنان زیادی روبه رو شود تا در آخر با خود Diablo اعظم روبه شود و او را به خاک و خون بکشاند. به نظر می رسد که شواهدی مرتبط با معرفی بازی Diablo 4 وجود دارد.

اخیرا یک آگهی تبلیغاتی در آخرین نسخه از مجله آلمانی GameStar منتشر شده است. در متن این آگهی نوشته شده است که این محصول دارای بیش از 500 تصویر هنری از Diablo، Diablo II، Diablo III و Diablo IV است. این آگهی البته در صفحه 27 مجله قرار داده شده است که تنها در دسترس افرادی است که اشتراک آن را خریده اند و همه نمی توانند این آگهی را مشاهده کنند.

در واقع این آگهی برای یک کتاب پیرامون بازی Diablo است که توسط Jake Gerli نوشته شده است و همچنین نویسنده ارشد Blizzard نیز در نوشتن آن همکاری داشته است. مدتی پیش Blizzard خبر از ساخت نسخه های مختلفی از این فرانچایز دارد و در میان آن‌ها یک نسخه موبایل به نام Diablo Immortal نیز قرار داده شده بود. همچنین شنیدیم که Diablo 4 در مراسم BlizzCon 2018 نیز تا یک قدمی معرفی رفت اما در آخر استودیو پشیمان شده است.

به هر حال BlizzCon 2019 هنوز برگزار نشده است و قرار است روز 2 نوامبر شاهد آن باشیم. با شنیدن این خبر، عجیب نخواهد بود اگر شاهد معرفی رسمی بازی Diablo 4 باشیم. البته با وجود بستن حساب بازیکن هنگ کنگی بازی Hearthstone به دلیل حمایت از جدایی هنگ کنگ از چین، سخت است که در مورد بازی جدید Blizzard هیجان زده شویم. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.