بازی Guardians of the Galaxy ایکس باکس گیم پس
محمد صادق شجاعی

هزینه حضور بازی Guardians of the Galaxy در ایکس باکس گیم پس مشخص شد

محمد صادق شجاعی 9 فروردین 1401 بدون دیدگاه
177 بازدید

شرکت مایکروسافت هزینه‌هایی را به ناشرین پرداخت می‌کند تا رضایت آن‌ها برای اضافه کردن آثار مختلف به سرویس ایکس باکس گیم پس را جلب کند. اما این شرکت همواره مبلغ پرداختی را به صورت محرمانه نگه می‌دارد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، گزارشی منتشر شده که طبق آن هزینه حضور بازی Guardians of the Galaxy در سرویس Xbox Game Pass مبلغ قابل‌توجهی بوده است.

دیوید گیبسون، تحلیلگر موسسه مالی MST، تخمین زده که فراهم کردن زمینه تجربه بازی نگهبانان کهکشان برای اعضای سرویس ایکس باکس گیم پس بین 5 تا 10 میلیون دلار برای شرکت مایکروسافت هزینه داشته است. دیوید گیبسون مبنای تخمین خود را «مذاکرات انجام شده با اسکوئر انیکس و دیگر شرکت‌ها» اعلام کرده است. رقم اعلام شده از سوی دیوید گیبسون هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

شرکت مایکروسافت معمولا هزینه پرداخت شده به ناشرین برای اضافه کردن آثار مختلف به سرویس Xbox Game Pass را اعلام نمی‌کند. به همین دلیل در صورت صحت تخمین دیوید گیبسون، می‌توانیم متوجه شویم که حضور بازی‌های بزرگ در سرویس ایکس باکس گیم پس تا چه اندازه برای شرکت Microsoft هزینه دارد.

کریس چارلا، از اعضای شرکت مایکروسافت، به مناسبت 9 سالگی ID@Xbox پست تازه‌ای را در بلاگ ایکس باکس منتشر کرده است. در قالب این پست اعلام شد که از زمان آغاز به کار سرویس ایکس باکس گیم پس، شرکت مذکور به منظور اضافه کردن بازی‌های مختلف، «صدها میلیون دلار» به ناشرین و سازندگان پرداخت کرده است. کریس چارلا در ادامه گفته است که اعضای سرویس Xbox Game Pass به طور میانگین 30 درصد ژانر‌های بیشتری را تجربه می‌کنند. همچنین وی اضافه کرده که مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس به میزان 40 درصد بازی‌های بیشتری انجام می‌دهند که اکثریت آن‌ها در سرویس مذکور وجود ندارند.

بازی Guardians of the Galaxy ایکس باکس گیم پس

بازی Guardians of the Galaxy از بهترین آثار ابر‌قهرمانی تاریخ است

بازی Guardians of the Galaxy در ماه پیش به سرویس Xbox Game Pass اضافه شد. این اثر با استقبال منتقدین و توجه طرفداران همراه بود. اما شرکت Square Enix اعلام کرده که میزان فروش بازی نگهبانان کهکشان پایین‌تر از انتظارات بوده است. در جلسه عملکرد شرکت اسکوئر انیکس، مدیرعامل این شرکت یعنی یوسوکه ماتسودا گفت که با وجود نقد‌های مثبت، عملکرد بازی Guardians of the Galaxy در بخش فروش راضی‌کننده نبوده است.

یوسوکه ماتسودا در این باره گفته است: «با وجود تحسین منتقدین، فروش بازی نگهبانان کهکشان در زمان انتشار کمتر از انتظارات ما بوده است. با این حال، ابتکار‌های ما که از نوامبر 20221 آغاز شده و تا سال جدید هم ادامه دارد، منجر به افزایش فروش شده است. ما قصد داریم با گسترش فروش، انتشار ضعیف بازی را جبران کنیم».

نظر شما در مورد هزینه اضافه شدن بازی Guardians of the Galaxy چیست؟ آیا این اثر ارزش مبلغ پرداختی از سوی مایکروسافت را دارد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.