اندازه نقشه GTA 6 بازی GTA VI
یحیی رحیمی

وسعت نقشه و زمان انتشار بازی GTA 6 لو رفت

یحیی رحیمی 13 آذر 1402 2 دیدگاه
773 بازدید

افشاگری در مورد بازی جدید مجموعه جی تی ای بالا گرفته است. راک‌استار گیمز فردا اولین تریلر GTA VI را پخش می‌کند و می‌توانیم برای اولین بار به اطلاعات رسمی دست پیدا کنیم. ویدیو فاش شده GTA 6 در تیک‌تاک که طبق گفته‌ها توسط پسر یکی از کارمندان استودیو لو رفته است، اطلاعات تازه‌ای در اختیار قرار دارد. پسر آرون گاربوت، کارگردان هنری بازی، طبق گفته‌ها مسئول افشاگری جدید است. او پیامی نیز با کاربری رد و بدل کرده که طبق آن، وسعت نقشه GTA 6 حدود دو برابر لوس سانتوس است و پاییز 2024 به‌عنوان زمان انتشار در نظر گرفته شده است.

نقشه اصلی بازی جدید که احتمالاً وایس سیتی مدرن است، دو برابر نقشه بازی GTA V وسعت دارد. لوس سانتوس شهر بزرگی بود، اما اندازه نقشه بازی جدید از آن هم بزرگ‌تر شده است. در نهایت 70 درصد ساختمان‌ها قابل ورود خواهند بود. بازی Red Dead Redemption 2 طوری طراحی شده بود که بتوان وارد اکثر خانه‌ها و ساختمان‌ها شد. بازی جی تی ای 6 نیز بر اساس شایعه جدید به همین شکل طراحی شده است. افشاگر مدعی وجود سه شهر اصلی و چهار شهر یا شهرک کوچک‌تر است. اطراف شهر نیز محدوده‌های کوچکی دارد که حالت حاشیه را خواهند داشت.

مهم‌ترین نکته در مورد نقشه GTA 6، وجود یک دریاچه بزرگ در وسط آن است. این دریاچه در ویدیو فاش‌شده جدید دیده می‌شود. همچنین افرادی که در طی سال اخیر مشغول بازسازی نقشه بر اساس ویدیوهای فاش‌شده بودند، وجود دریاچه را تائید کرده‌اند. نکته دیگر در مورد زمان انتشار GTA VI است.این افشاگر مدعی است که پاییز 2024 توسط راک‌استار گیمز انتخاب شده است. اما امکان بروز تأخیر وجود دارد. تریلر بازی که فردا پخش می‌شود، قرار است مهم و اساسی باشد و پس از پخش تریلر، پیش‌فروش اثر آغاز شود.

اندازه نقشه GTA 6 بازی GTA VIزمان انتشار بازی GTA 6

گزارش‌های قبلی خبر از عرضه بازی جی تی ای 6 در سال 2025 می‌دهند. ممکن است شاهد تأخیر باشیم و به‌نوعی بهار سال 2025 به‌عنوان زمان انتشار قطعی انتخاب شود. اطلاعات فاش‌شده توسط راک‌استار گیمز تائید نشده است. ویدیو گیم پلی فاش‌شده نیز سریعاً از تیک‌تاک حذف شد. اما بررسی آن توسط طرفداران بازی نشان داد که ویدیو واقعی بوده است. قرار است فردا سه‌شنبه ساعت 17:30 به وقت ایران شاهد رونمایی از اولین ویدیو باشیم.

ویدیو فاش‌شده طوری بود که هیچ بخشی از داستان و گیم‌پلی را فاش نمی‌کرد. این فرد، کلیپ را به این دلیل منتشر کرده که پس از نمایش تریلر، بی‌استفاده می‌شد. او از فرصت استفاده کرده است و هدف او نیز، صدمه زدن به توسعه‌دهنده‌ها نبوده است. منتظر تریلر اول و دریافت اطلاعات رسمی باشید. نظر شما چیست؟ از نقشه‌ای با وسعت دوبرابر لوس سانتوس رضایت دارید؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    سجاد

    مهمان

    پارسی گیم شنیدم اول برای کنسول ها می یاد و با تاخیر یک سال برای pc بعدشم بعد انتشار تریلر سیستم مورد نیازشو هم اعلام می کنن؟ بعد سوال دوم یه شایعه شنیدم بخش داستانیش اتصال به نت می خواد به نظرتون چه قدر حقیقت می تونه داشته باشه؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به سجاد

      نویسنده

      سلام دوست عزیز. به هیچ کدام از شایعات نمی‌توان اعتماد کرد. در مورد نسخه PC ممکنه که تولید آن حدود یک سالی طول بکشه. سیستم مورد نیاز، خیر و چنین اطلاعاتی به این سرعت اعلام نمی‌شوند. شایعه اتصال به نت هم منبع درستی نداره و قابل تایید نیست.