دانلود بازی City of Brass برای PC
دانلود بازی City of Brass برای PC پارسی گیم

دانلود بازی City of Brass برای PC

پارسی گیم 21 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
12,349 بازدید

دانلود بازی City of Brass برای کامپیوتر

جدیدترین پروژه‌ی سازندگان سری بایوشاک City Of Brass بود که با موفقیت قابل قبولی نیز رو‌به‌رو شد. شهر بی‌شرمی یک بازی اول‌شخص سینگل‌پلیر است که شما را در نقش یک دزد و مبارزه‌هایش با افراد ثروتمند قرار می‌دهد.

ششمین بازی استدیو جدید سازندگان بایوشاک یعنی Uppercut Games برای سه پلتفرم اصلی Ps4, Xbox One و PC توسعه داده شده است. داستان بازی اقتباس‌شده از کتاب هزار و یک شب است و در آن با المان‌های خاورمیانه‌ای بسیاری رو‌به‌رو خواهید شد.

داستان بازی City of Brass شما را در نقش یک دزد قرار می‌دهد که می‌بایست در طول روند بازی و مبارزه‌اش با افراد ثروتمند شهر از تله‌ها و دشمنان بسیاری عبور کند. همچنین جن‌های بسیاری نیز هستند که در مراحل مختلف به کمک شما می‌آیند و شما را در مسیر رسیدن به اهدافتان‌ یاری می‌کنند. توسعه‌ی بازی در سبک روگ‌لایک صورت گرفته‌ است، به این صورت که در طول روند بازی هیچ‌گاه با محیط‌های تکراری رو‌به‌رو نخواهید شد و پس از باختن محتوا جدیدی پیش رویتان قرار‌ می‌گیرد.

همان‌طور که در قبل گفته شد گیم‌پلی بازی پر است از تله‌های مرگبار و در حال تغییر که روند بازی را بیش‌ازپیش سخت و طاقت‌فرسا می‌کند. این موضوع گیمر را وادار به استفاده از خلاقیت‌هایش می‌کند، برای مثال شما می‌توانید با کشاندن دشمنانتان به اطراف بمب‌ها آن‌ها را از پا در بیاورید.

گرافیک بازی به لطف تنوع طلبی استدیو Uppercut Games به زیبایی هرچه تمام‌تر کار شده است. طراحی تمام عناصر بصری بازی از نورپردازی و سایه‌پردازی گرفته تا کیفیت تکستچرها به بهترین شکل ممکن صورت گرفته. طراحی هنری بازی نیز کاملاً متناسب با داستان و اتمسفر خاورمیانه‌ای‌اش انجام‌شده است. علاوه بر این‌ها Uppercut Games در زمینه‌ی بهینه‌سازی هم سنگ تمام گذاشته است و در طول بازی به‌هیچ‌وجه شاهد افت فریم و باگ نبودیم.

درنهایت اگر از طرفداران داستان‌های خاورمیانه‌ای به‌خصوص هزار و یک‌شب هستید، شهر بی‌شرمی می‌تواند تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای را برایتان رغم بزند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64Bit
Processor: Dual Core 2.4+ GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 550 or Equivalent card
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bit
Processor: Intel i7 2.5 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 770 or Equivalent card
DirectX: Version 12
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.