Fortnite
یحیی رحیمی

پایان فصل 10 بازی Fortnite با تبدیل بازی به سیاه چاله ای عظیم

یحیی رحیمی 22 مهر 1398 بدون دیدگاه
863 بازدید

Fortnite بدون شک یکی از بزرگترین و همچنین پرطرفدارترین بازی های ویدیویی چه در ژانر بتل رویال و چه در کل است. این بازی دیشب در طی یک اتفاق عجیب به صورت کامل غیرقابل بازی شد و تمام دنیای بازی داخل یک سیاه چاله شد. همین باعث شده است که صحبت های مختلفی در مورد بازی بالا بگیرد. تعدادی از استریمرها ساعت هاست که یک سیاه چاله را نشان می دهند و همه نیز در حال نگاه کردن آن هستند.

پایان فصل 10 بازی Fortnite فوق العاده جذاب و طوفانی بود. در آخر یک سیارک به زمین برخورد کرد و باعث شد که یک سیاه چاله تشکیل شود که کم کم تمام دنیای بازی را در خود فرو برد و در یک آن تمام جزیره غیر قابل استفاده شد. بسیاری از بازیکنان فرار کردند و البته تعدادی نیز داخل همین سیاه چاله شدند و در آخر نیز همه چیز غیر قابل استفاده شد و تنها یک سوراخ به همراه تاریکی محض باقی ماند.

این سیاه چاله البته شباهت زیادی به اولین تصویر واقعی از سیاه چاله ای دارد که چند ماه پیش دریافت کردیم. هر چند که گمانه زنی های زیادی در مورد بازی زده شد و حتی بعضی گفتند که عده ای Fortnite را هک کرده اند! اما تمام اینها به منظور شروع فصل جدید بازی است. جالب است که حساب توییتر بازی نیز همه چیز را حذف کرده است و تنها یک استریم زنده از این سیاه چاله را قرار داده است و جالب است که وب سایت خود بازی نیز به همین شکل تغییر یافته است.

fortnite-black-hole

در این میان شاهد یک سری عددها در تاریکی بودیم که توسط این نور آبی روشن می شد. اینها البته به جای اینکه همه را هیجان زده کند، باعث عصبانیت خیلی ها شده است و برای افرادی که روزانه چند ساعت خود را به این بازی اختصاص می دادند، خسته کننده و اعصاب خردکن به نظر می رسد. در آخر یک سری گمانه زنی ها نیز حاکی از شروع فصل جدید در سه شنبه می دهد. فصل جدید بازی چند روز پیش لو رفته بود.

بعد از این جنجال ها Epic Games بالاخره تاریخ شروع فصل جدید را اعلام کرد و قرار است که فردا ساعت 11 و نیم صبح به وقت ایران، شاهد شروع فصل جدید بازی باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.