مانگا The-Witcher-Ronin
یحیی رحیمی

پیش‌نمایش رایگان مانگا The Witcher: Ronin سفر گرالت به ژاپن را روایت می‌کند

یحیی رحیمی 6 فروردین 1401 بدون دیدگاه
524 بازدید

استودیو سی‌دی پراجکت در سال گذشته میلادی از کیک‌استارتر برای دریافت بودجه خلق یک مانگا بر اساس مجموعه ویچر استفاده کرد. این مانگا که The Witcher: Ronin نام دارد، روایت ماجرای تازه‌ای برای گرالت است که کمک‌گرفتن از کیک‌استارتر و طرفداران برای خلق آن بحث‌برانگیز شده است. استودیو به‌تازگی از پیش‌نمایش این مانگا خبر داده است و می‌توانیم اولین نگاه را به سفر ماجراجویانه گرالت به ژاپن بیندازیم.

بنابر آخرین اخبار بازی، افرادی که پروژه خلق مانگا The Witcher: Ronin حمایت کرده‌اند؛ نسخه فیزیکی با جلد سخت این مانگا را دریافت خواهند کرد. نسخه استاندارد نیز از طریق فروشگاه‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. بنابر گفته استودیو، هدف از تأمین بودجه خلق مانگا ویچر از طریق کیک‌استارتر، سنجیدن میزان علاقه طرفداران به چنین محصولی بوده است تا بتوانند موفقیت آن را تضمین کنند.

Dark Horse با انتشار توییت تازه‌ای به انتشار مانگا ویچر در ماه اکتبر 2022 اشاره کرده است و همچنین پیش‌نمایشی رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است. می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت به خواندن چند صفحه‌ای از این کتاب مصور بپردازید و با فضای آن آشنا شوید.

مانگا The Witcher: Ronin

پیش‌نمایش مانگا The Witcher: Ronin

گفتنی است مانگا The Witcher: Ronin با الهام از داستان‌های فولکلور ژاپنی خلق شده است و گرالت با چهره‌ای تازه به مبارزه با هیولاها و ارواح خبیث می‌پردازد تا در نهایت بتوانند بانوی برفی به نام Yuki Onna را پیدا کند. علاقه‌مندان می‌توانند از روز نوزدهم اکتبر (27 مهر) به خرید این مانگا بپردازند و همچنین نسخه چاپی در اول نوامبر در کتاب‌فروشی‌ها عرضه می‌شود.

مانگا ویچرپیش‌نمایش منتشر شده از مانگا ویچر به ماجرای نبرد گرالت با فردی شرور می‌پردازد. او در ادامه با قبول قرارداد تازه‌ای به سراغ شکار هیولا می‌رود. شخصیت‌پردازی مانگا دارای پیچیدگی اخلاقی است که باعث جذابیت آن شده است و سبک طراحی آن نیز به دیگر کتاب‌های مصور ژاپنی شباهت دارد. Rafał Jaki از اعضای ارشد استودیو سی‌دی پراجکت، مسئولیت نویسندگی این کتاب را برعهده داشته است و تصاویر کتاب نیز توسط Hataya طراحی شده است.

به‌منظور خواندن پیش‌نمایش مانگا The Witcher: Ronin لازم است در وب‌سایت کمیک‌های Dark Horse ثبت‌نام کنید و چند صفحه از آن را مطالعه کنید. همچنین می‌توانید نگاهی به چند صفحه از مانگا در این مطلب بیندازید. استودیو سی‌دی پراجکت ساخت The Witcher 4 را تأیید کرده است و می‌دانیم که این یک حماسه‌ی نو خواهد بود. مدال استفاده شده در کاور ویچر جدید به خانواده‌ی تازه‌ای ویچرها می‌پردازد و احتمال دور شدن از گرالت و سیری وجود دارد.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.