بتلفیلد
یحیی رحیمی

شایعه: فرایند پیش‌ تولید Battlefield بعدی شروع شده است

یحیی رحیمی 5 فروردین 1401 بدون دیدگاه
243 بازدید

بنابر گزارش تازه‌ای از تام اندرسون، افشاگر بازی‌های کالاف دیوتی و بتلفیلد، فرایند پیش تولید Battlefield جدید شروع شده است و این بازی قرار است به ریشه‌های مجموعه بازگردد. گزارش جدید به اشتباهات استودیو دایس در تولید بازی بتلفیلد 2042 اشاره می‌کند و اینکه عدم استقبال بازی‌کنان و ضرر وارد شده به الکترونیک آرتز باعث شده تا این استودیو برنامه‌های خود را تغییر دهد و با درس گرفتن از اشتباهات، ساخت یک بتلفیلد جدید را شروع کند.

بنابر آخرین خبر بازی و گزارش Xfire، توسعه‌دهندگان دایس از انتشار بتلفیلد 2042 درس‌های بزرگی گرفته‌اند و این اشتباهات پایه‌گذار بازی تازه‌ای شده است که EA برای ساخت آن چراغ سبز نشان داده است. شرکت الکترونیک آرتز از Battlefield 2042 به‌عنوان زیربنا بازی‌های بعدی نامبرده بود و اینکه با وجود این بازی، نیازی به تولید عناوین جدید نیست. یکی از توسعه‌دهندگان سابق این فرنچایز پس از جدایی از استودیو دایس به بتلفیلد جدید اشاره کرده بود و گفته بود که بتلفیلد جدید یک هیرو شوتر خواهد بود.

بتلفیلد جدید بازی Battlefield

بتلفیلد جدید ساخته می‌شود

جلسات تست و آزمایش بازی بتلفیلد 2042 در نهایت منجر به معرفی سیستم کلاس‌بندی شد و در نتیجه برنامه‌های این استودیو به هم ریخت. XFire در مورد بازی بعدی نوشته است که روند بازی در دنیای مدرن خواهد بود و برعکس بتلفیلد اخیر به آینده‌ی بشر و دهه‌های آینده نخواهد پرداخت. ایده‌های اصلی دایس برای نمایش تأثیرات تغییرات اقلیمی در نهایت توخالی از آب درآمد و یک شوتر با اشکالات متعدد را دیدیم که هنوز فصل اول آن شروع نشده است و توسعه‌دهنده همچنان در حال حذف باگ‌ها و ایرادات هستند.

شرکت EA موظف به زنده کردن بازی Battlefield 2042 است و باید کلاس‌های شخصیتی بیشتر معرفی کند و بازی‌کنان را با حالت‌های نو به‌سوی این شوتر آنلاین بازگرداند. تعداد بازیکنان آنلاین بتلفیلد 2042 از نسخه‌های پیشین کمتر شده است و تنها چند هزار نفر به‌صورت روزانه این بازی را تجربه می‌کنند. مشخص نیست آیا تهاجم نظامی روسیه به اوکراین روی تولید بازی بتلفیلد جدید تاثیر خواهد گذاشت یا خیر؟ روایت جنگ مدرن و نبرد با روسیه، جزو اهداف اصلی شوترهای آمریکایی در دهه‌های اخیر بوده است.

در خبر دیگری، استودیو دایس با انتشار آپدیت تازه‌ای، تعدادی از ویژگی‌های درخواست‌شده را اضافه کرد. تیم توسعه‌دهندگان نیز مورد بازبینی قرار گرفته است تا برند بازی بتواند گسترش پیدا کند. الکترونیک آرتز در گزارش مالی اخیر به شکست Battlefield 2042 اذعان کرد و گفت که این بازی نتوانسته انتظارات آنها را برآورده کند. با توجه به هزینه‌ی انجام شده، شروع تولید بتلفیلد جدید اندکی بحث‌برانگیز است و آن را به دید یک شایعه بنگرید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.