بازی Far Cry 6
یحیی رحیمی

بازی Far Cry 6 به مدت سه روز رایگان شد

یحیی رحیمی 4 فروردین 1401 بدون دیدگاه
1,948 بازدید

یوبی سافت با انتشار بسته الحاقی جدیدی با تم سریال Stranger Things، فرصتی کوتاه در اختیار بازی‌کنان قرار داده است تا این اثر جهان آزاد را رایگان تجربه کنند. کاربران کامپیوتر و کنسول‌های بازی می‌توانند از امروز 24 مارس تا 27 مارس، Far Cry 6 را کاملا رایگان تجربه کنند و پس از آن می‌توانند با تخفیف مناسبی آن را برای همیشه در اکانت داشته باشند. گفتنی است پیش دانلود فارکرای 6 شروع شده است و می‌توانید در این سه روز، بخش بزرگی از داستان بازی را تجربه کنید.

بنابر آخرین اخبار بازی، بازی Far Cry 6 به‌صورت فردی و همچنین گروهی قابل تجربه است و در این فرصت سه‌روزه، قادر به چشیدن طعم تمامی بسته‌های الحاقی منتشر‌شده خواهید شد. هرگونه پیشرفتی در بازی به نسخه‌ی اصلی منتقل می‌شود و گفتنی است بازی نیز در تمام پلتفرم‌ها تخفیف خورده است و بازی‌کنان می‌توانند با پرداخت مبلغ کمتری، فارکرای 6 را از آن خود کنند. از آنجایی که کرک Far Cry 6 هیچ‌گاه منتشر نشد؛ این سه روز می‌تواند فرصت خوبی باشد تا طعم آخرین شماره از مجموعه فار کرای را بچشید.

Far Cry 6 رایگان فارکرای 6

Far Cry 6 را رایگان بازی کن

کراس اور میان فارکرای 6‌ و سریال Stranger Things نیز به‌صورت رایگان در این سه روز ارائه می‌شود. این بسته الحاقی مدت‌ها پیش و هنگام انتشار بازی معرفی شد و فضای بازی را به این سریال ترسناک نزدیک می‌کند. این محتوای جدید که The Vanishing نام دارد؛ تجربه‌ای ترسناک و مخفی‌کاری را ارائه می‌دهد که تابه‌حال در این مجموعه بازی دیده نشده است. جزیره یارا مورد تهاجم نیروهای اسرارآمیزی قرار گرفته است و دنی، شخصیت اصلی بازی به وقایع عجیبی پی می‌برد که باید دلیل آنها فاش شود.

بازی Far Cry 6 در اکتبر سال گذشته میلادی منتشر شد و علی‌رغم زیبایی بصری و پیشرفت فنی، چندان موردپسند منتقدان قرار نگرفت. اکثر منتقدان باور داشتند که این بازی از فرمول تکراری فار کرای بیش از حد استفاده کرده است و این روند قدیمی باید کنار گذاشته شود و نیاز به فرمول تازه‌ای وجود دارد. باگذشت بیش از ده سال از انتشار اولین Far Cry، نیاز به نوآوری بیشتر از هر زمانی حس می‌شود و شرکت یوبی‌سافت نیز به دنبال تبدیل Far Cry 7 به یک سرویس زنده است که محتوای جدید به‌صورت مداوم به آن افزوده شود.

گزارش‌ها از تمرکز فار کرای 7 روی بخش آنلاین خبر می‌دهند و یوبی سافت اکثر مجموعه‌های محبوب از جمله اساسینز کرید را به یک لایو سرویس تبدیل می‌کند. به‌منظور دریافت رایگان Far Cry 6 می‌توانید از Ubisoft Connect یا فروشگاه اپیک گیمز استفاده کنید. اگر از کنسول‌های بازی پلی استیشن و ایکس‌ باکس استفاده می‌کنید؛ کافی است به فروشگاه سونی و مایکروسافت سر بزنید و بازی را دریافت کنید. گفتنی است حجم بازی حدود 60 گیگابایت است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.