بازی Rainbow Six Siege بیست میلیون کاربر دارد
سعید ستایش

بازی Rainbow Six Siege بیست میلیون کاربر دارد

سعید ستایش 15 مرداد 1396 بدون دیدگاه
754 بازدید

بازی Rainbow Six Siege در سال 2015 توسط یوبی‌سافت برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر شد و با بخش مالتی پلیر و آنلاین جذاب و گسترده خود توانست به موفقیت خوبی نیز دست پیدا کند، حال پس از گذشت دو سال از انتشار این بازی یوبی‌سافت آماری از تعداد کاربران این بازی منتشر کرده است.

بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege در حال حاضر نزدیک به 20 میلیون کاربر دارد! نکته‌ی جالب و قابل‌توجه این است که بالغ‌بر 2.3 میلیون از این کاربران هرروز وارد اکانت خود می‌شوند و به تجربه‌ی بازی می‌پردازند.

یوبی‌سافت این اطلاعات را در بلاگ رسمی خود منتشر کرده و گفته است که آن‌ها قصد دارند Rainbow Six Siege را به یک شوتر ماندگار تبدیل کنند و به‌زودی نیز فصل جدید این بازی که شامل نقشه‌های جدید نیز می‌شود منتشر خواهد شد، فصل جدید Rainbow Six Siege در هنگ‌کنگ جریان دارد.

همچنین کارگردان این بازی در ادامه‌ی پست خود آورده است که آپدیت جدید بازی به رفع ایرادات Rainbow Six Siege که شامل مشکل در بهبود یافتن و همچنین کار تیمی می‌شود، می‌پردازد.

از دیگر قابلیت‌های آپدیت جدید و فصل سوم به بازی می‌توان به‌اضافه شدن سلاح‌های لهستانی و همچنین اضافه شدن سرورهای جدید و پایداری بیشتر آن‌ها اشاره کرد.

بازی Rainbow Six Siege از زمان انتشار به‌صورت مداوم از طرف یوبی‌سافت پشتیبانی می‌شود و با ارائه‌ی آپدیت‌های مختلف این استدیوی فرانسوی سعی در رفع ایرادات و گسترده کردن این بازی دارد، یوبی‌سافت به‌تازگی سرمایه‌گذاری عظیمی در بخش بازی‌های آنلاین خودکرده و به نظر می‌رسد قصد تصاحب این بازار را دارد.

منبع: Aotf

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.