بودجه بازی Star Citizen استار سیتیزن
محمد صادق شجاعی

بودجه بازی Star Citizen از 442 میلیون دلار گذشت

محمد صادق شجاعی 24 اسفند 1400 بدون دیدگاه
386 بازدید

روند جمع‌آوری بودجه بازی Star Citizen از طریق سرمایه‌های عمومی هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت ندارد. حال بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، به این واسطه بازی استار سیتیزن موفق به دریافت بیش از 442 میلیون شده است.

ساخت بازی Star Citizen شگفتی‌های مختلفی را به دنبال داشته است. این شبیه‌ساز فضایی آنلاین که بیش از اندازه بزرگ و جاه‌طلبانه بوده، از سال‌ها پیش در حال ساخت است. به نظر نمی‌رسد که این روند در آینده نزدیک به پایان برسد و پروسه تولید همچنان ادامه دارد. این امر باعث شده که بسیاری از بازیکنان نسبت به انتشار بازی استار سیتیزن دچار شک شوند. استودیو Cloud Imperium Games به عنوان سازنده این اثر تلاش می‌کند که با ارائه گزارش‌های مختلف از تولید، تردید‌ها را از بین ببرد.

با وجود تمامی این شرایط، روند جذب سرمایه و افزایش بودجه بازی Star Citizen همچنان ادامه داشته است. بر اساس آخرین گزارش منتشر شده، بودجه بازی استار سیتیزن در نوامبر سال گذشته از مرز 410 میلیون دلار فراتر رفته است. حال با بررسی وب‌سایت رسمی بازی Star Citizen مشخص شده که بودجه این اثر در طی ماه‌های اخیر به شکل قابل‌توجهی افزایش یافته است. بر این اساس، در حال حاضر بودجه بازی Star Citizen به صورت دقیق 442,404,694 دلار است. در مجموع استار سیتیزن دارای 3،593،750 بازیکن است که لزوما تمامی آن‌ها در پروسه جذب سرمایه شرکت نکرده‌اند.

بودجه بازی Star Citizen استار سیتیزن

بازی Star Citizen تنها روی کامپیوتر منتشر خواهد شد

در کنار بازی Star Citizen، نسخه تک‌نفره آن تحت عنوان بازی Squadron 42 در حال ساخت است. روند ساخت این بازی نیز به اندازه استار سیتیزن طولانی شده و تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

بازی Star Citizen در سال 2012 معرفی شد. این اثر قرار بود در سال 2014 منتشر شود. اما سازندگان موفق به عمل به وعده‌هایشان نشده و بازی استار سیتیزن هنوز منتشر نشده است. بودجه 442 میلیون دلاری بازی Star Citizen موجب شده که این اثر به عنوان گران‌ترین بازی تاریخ شناخته شود. پس از بازی استار سیتیزن، بازی‌های Cyberpunk 2077 (بودجه: 316 میلیون دلار) و Call of Duty: Modern Warfare 2 (بودجه: 302 میلیون دلار) قرار دارند.

نظر شما در مورد بودجه بازی استار سیتیزن چیست؟ آیا منتظر انتشار این اثر هستید؟ به نظر شما استودیو Cloud Imperium Games قادر است تجربه‌ای بی‌نظیر را بعد از گذشت سال‌ها ارائه کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.