حالت داستانی بازی Star Citizen
محمد صادق شجاعی

ساخت حالت داستانی بازی Star Citizen حداقل تا یک سال دیگر ادامه خواهد داشت

محمد صادق شجاعی 24 دی 1400 بدون دیدگاه
240 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت Cloud Imperium Games اعلام کرده که روند ساخت حالت داستانی بازی Star Citizen موسوم به بازی Squadron 42 به مدت یک تا دو سال دیگر طول خواهد کشید.

بازی استار سیتیزن، اثری چند‌نفره و با محوریت نبرد‌های فضایی و کاوش کهکشان‌ها است. با این حال این بازی قرار است بخش تک‌نفره و داستانی به نام بازی Squadron 42 داشته باشد. پیش از این سه‌ماهه سال 2020 به عنوان زمان انتشار حالت داستانی بازی Star Citizen اعلام شد. از این دوران مدت زیادی گذشته و تغییرات متعددی حاصل شده است. با این وجود همچنان هیچ خبری از ارائه بازی Squadron 42 نیست. حال شرکت Cloud Imperium Games، به عنوان سازنده این بازی، اعلام کرده که ساخت بخش داستانی به سال‌های بیشتری نیاز دارد.

تازه‌ترین شماره مجله MCV/Develop حاوی مصاحبه‌ای با کارل جونز، مدیر اجرایی ارشد شرکت Cloud Imperium Games است. او در صحبت‌هایش به موارد مختلفی از جمله زمان انتشار بازی Squadron 42 اشاره داشته است. همچنین او به حضور هنرمندانی همچون گری اولدمن، مارک همیل، هنری کویل در این اثر پرداخته است. طبق گفته کارل جونز، جابه‌جایی به استودیو جدید در منچستر و افزایش اعضای تیم تولید به منظور تسریع روند ساخت، بیشتر وقت کریس رابرتز، کارگردان بازی Star Citizen، را به خود اختصاص داده است.

کارل جونز در مصاحبه‌اش گفته است که ساخت بازی Squadron 42 یک تا دو سال دیگر به طول می‌انجامد. وی در توضیحاتش ذکر کرده کریس رابرتز بیشتر زمانش را در کنار تیم تولید بازی مذکور و دیگر بازی‌سازان می‌گذراند. اما به دلیل جا‌به‌جایی او به استودیو منچستر، کریس رابرتز می‌تواند زمان طولانی‌تری در کنار اعضای تیم تولید باشد. کارل جونز امیدوار است که حضور طولانی‌تر کریس رابرتز به معنای سرعت گرفتن روند ساخت بازی اسکادران 42 باشد. در پایان مدیر اجرایی ارشد شرکت Cloud Imperium Games گفت که این استودیو می‌خواهد هر چه زودتر روند ساخت را به پایان برساند، اما پروسه تولید بازی Squadron 42 زمانی به اتمام می‌رسد که آماده انتشار باشد.

حالت داستانی بازی Star Citizen

بازیگران مشهوری در حالت داستانی بازی Star Citizen حضور دارند

علاقه‌مندان و طرفداران بازی Star Citizen به تاخیر‌ها و عدم انتشار عادت دارند و این امر برای آن‌ها تازگی ندارد. از زمان آغاز کمپین این بازی در Kickstarter، بازیکنان در انتظار انتشار آن هستند. در سال 2020، کریس رابرتز باری دیگر از تاخیر در انتشار بازی Squadron 42 خبر داد. در ادامه این گزارش، او هیچ ویدیویی از گیم‌پلی منتشر نکرده و حتی از اعلام تاریخ احتمالی انتشار خودداری کرده است.

در ماه نوامبر شرکت Cloud Imperium Games اعلام کرد که بازی استار سیتیزن بودجه‌ای معادل با 400 میلیون دلار در اختیار دارد. این امر باعث شده که بازی مذکور به عنوان پر‌هزینه‌ترین اثر تاریخ لقب بگیرد. با این وجود که شرکت سازنده در مورد بازی Squadron 42 سکوت کرده، اما نمی‌توان انکار کرد که این اثر MMO فضایی و جاه‌طلبانه پیشرفت‌هایی داشته است. برای مثال با پرداخت مبلغ 40 هزار دلار می‌توانید پک Legatus 2951 را خریداری کنید. این پک شامل تمامی سفینه‌های فعلی و آینده بازی Star Citizen است.

نظر شما در مورد بازی استار سیتیزن و حالت داستانی آن یعنی بازی Squadron 42 چیست؟ آیا منتظر انتشار این اثر و تجربه دنیای عظیم آن هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.