star-citizen
مهدی ملکی

تا مدت‌ها گیم‌پلی جدیدی از بخش تک‌نفره بازی Star Citizen منتشر نخواهد شد

مهدی ملکی 8 دی 1399 بدون دیدگاه
497 بازدید

بازی Star Citizen یکی از تنها مواردی محسوب می‌شود که طی سال‌های گذشته به صورت ثابت و اجتناب‌ناپذیر در مسیر مشخص شده خود حرکت کرده است. روند توسعه این بازی مردم‌نهاد پس از سال‌ها هنوز در دست انجام است و ما باز هم به تاریخ انتشار آن نزدیک نشده‌ایم. قسمت Squadron 42 که بخش تک‌نفره آن به شمار می‌آید، قرار بود که طی یک حالت بتا به دست بازی‌بازان برسد ولی هیچ خبری از آن نشد و احتمالاً تا مدت‌ها هم هیچ جزئياتی از آن منتشر نشود.

تک‌نفره بازی Star Citizen Squadron 42به تازگی در یک پست رسمی درون وب‌سایت بازی تایید شده که تا پیش از نزدیک شدن به زمان انتشار اثر، هیچ خبری از ارائه تریلر و یا جزئیات بیشتر از گیم‌پلی نخواهد بود:

برای اکثر بازی‌ها این یک روند عادی است که طی 12 ماه ابتدایی توسعه به طور عمومی رونمایی نشوند و تنها 6 ماه پیش از انتشار اثر شروع به امر بازاریابی کنند. مشکلات نشان دادن گیم‌پلی، مکان‌ها و موارد یک بازی که توسط روایت داستانی پیش می‌رود در مراحل اولیه قرار دارد،. دو برابر است. اول این که کمپین بازاریابی آن بسیار طولانی می‌شود و دوم این که ما گیم‌پلی بسیار زیادی برای نمایش داریم که می‌خواهیم شما توسط داستان خود بازی تحت تاثیر آن قرار بگیرید. اگر ما اکنون گیم‌پلی عاری از اسپویل را نشانتان بدهیم همان کاری را کردیم که می‌توانست در زمانی نزدیک به انتشار بازی رخ دهد. بهتر است که قسمت Squadron 42 را همانند یک شی زیبای دفن شده زیر درخت تصویر کنید که برای باز کردن آن در روز کریسمس هیجان دارید و جدای از آن که قرار است بسیار عالی باشد اما نمی‌دانید چه چیزی در انتظار شما است.

با توجه به انتظارات سنگینی که اکنون از در پی این بازی است شاید بهترین اقدام همین باشد؛ به هر حال اگر هم بهترین اقدام موجود در پیش گرفته نشده باشد، کاری غیر از صبر در توان کاربران نیست!

منبع:‌ Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.