شرایط بازی State of Decay 3 استیت اف دیکی 3
محمد صادق شجاعی

رئیس ایکس باکس نسبت به شرایط بازی State of Decay 3 هیجان‌زده است

محمد صادق شجاعی 24 اسفند 1400 بدون دیدگاه
255 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، رئیس ایکس باکس یعنی فیل اسپنسر در جریان اپیزود اخیر پادکست XboxEra، اعلام کرده است که شرایط بازی State of Decay 3 (استیت اف دیکی 3) او را به وجد آورده‌اند.

سری State of Decay، یکی از مجموعه‌های انحصاری پلتفرم ایکس باکس محسوب می‌شود. استودیو Undead Labs وظیفه ساخت این مجموعه را بر عهده دارد. بازی State of Decay در زمان انتشار در سال 2013 نقد‌های مثبتی را دریافت کرد. به این واسطه استودیو اندد لبز پس از گذشت پنج سال بازی State of Decay 2 را منتشر کرد. بر‌خلاف بازی قبل این اثر عملکرد ضعیفی داشت و چندان مورد استقبال منتقدین قرار نگرفت. با این حال اثر مذکور موجب شد که شرکت مایکروسافت اقدام به تصاحب مالکیت استودیو Undead Labs کند. به این واسطه بازی State of Decay 3 به عنوان یکی از آثار انحصاری کنسول نسل نهم ایکس باکس معرفی شد.

از زمان رونمایی از بازی استیت اف دیکی 3 سال‌ها می‌گذرد. با این وجود اطلاعات زیادی از این اثر ترس و بقای استودیو آندد لبز که زامبی‌ها محوریت اصلی آن هستند، منتشر نشده است. هر چند با توجه به قرار داشتن در مراحل اولیه پیش‌تولید، این امر چندان تعجب‌آور جلوه نمی‌کند که سازندگان آماده انتشار اطلاعات یا ارائه نمایش‌های بیشتر نیستند.

با این وجود به نظر می‌رسد که روند ساخت به خوبی پیش می‌رود. این امر از آن جهت بوده که فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، اعلام کرده که نسبت به شرایط بازی State of Decay 3 هیجان‌زده است. او که مهمان اپیزود جدید پادکست XboxEra، به صحبت در مورد تجربه‌اش از بازی استیت اف دیکی 3 و هیجانش برای پیشرفت‌های این اثر نسبت به بازی‌های قبلی پرداخته است.

فیل اسپنسر در این مورد گفته است:

احتمالا برای افرادی که بازی من را تماشا کرده‌اند، چندان تعجب‌آور نیست. اما من جزو بازیکنان سرسخت بازی State of Decay 2 بودم. مشاهده بازی State of Decay 3 باعث شده که به طور باور‌نکردنی برای برخی از پیشرفت‌هایی که سازندگان داشته‌اند، هیجان‌زده باشم. آن‌ها الگوی خاصی را دنبال می‌کنند. از زمان اولین تا آخرین بازی به طور عمومی در مورد این امر و آن چه که می‌خواهند انجام دهند، صحبت کرده‌اند. ما بخش‌های زیادی از بازی State of Decay 3 را نشان نداده‌ایم. من از تجربه این اثر لذت می‌برم؛ زیرا طرفدار تجربه Co-op هستم و از ساخت‌وساز و جمع‌آوری منابع لذت می‌برم. نسبت به مسیری که استودیو Undead Labs در پیش گرفته، هیجان‌زده هستم.

شرایط بازی State of Decay 3 استیت اف دیکی 3

بازی State of Decay 3 انحصاری کنسول نسل نهم ایکس باکس است

در اوایل سال جاری آندد لبز استودیو جدیدی را با هدف تسهیل ساخت بازی استیت اف دیکی 3 افتتاح کرد. همچنین مشخص شد که این اثر با استفاده از موتور آنریل انجین 5 ساخته می‌شود. تا زمان انتشار بازی State of Decay 3، علاقه‌مندان می‌توانند از بخش‌های تازه بازی State of Decay 2 لذت ببرند. به‌روزرسانی اخیر این اثر تغییرات گرافیکی قابل‌توجهی را به همراه داشته است. همچنین در سال جاری چندین آپدیت محتوایی برای بازی استیت آف دیکی 2 در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد هیجان فیل اسپنسر نسبت به شرایط بازی State of Decay 3 چیست؟ آیا شما هم حس مشابهی را نسبت به این اثر دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.