دانلود بازی Young Souls برای PC
دانلود بازی Young Souls برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Young Souls برای PC

پارسی گیم 21 اسفند 1400 بدون دیدگاه
2,923 بازدید

دانلود بازی Young Souls برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های محبوب و جذاب در بازی‌های ویدیویی، سبک هک‌اند اسلش بوده که در گیم پلی آن، مبارزات اکشن و سرعتی به طور دائم حضور دارد. تا به امروز بازی‌های زیادی با تلفیق عناصر هک‌اند اسلش، تبدیل به عناوین جذاب و سرگرم‌کننده‌ای شده‌اند. بازی Young Souls از استودیو 1P2P عنوانی جذاب و دوبعدی بوده که در طول آن، علاوه بر تجربه مبارزات مهیج و اکشن، عناصری از بازی‌های نقش‌آفرینی را نیز تجربه خواهید کرد و ساعات لذت‌بخشی را در بازی خواهید گذراند.

شما در بازی نقش دو شخصیت با نام‌های Jenn و Tristan را بر عهده خواهید گرفت که یتیم هستند و مسیر زندگی آن‌ها را به یک دانشمند مرموز رسانده است. این دانشمند سرپرستی آن‌ها را بر عهده گرفته و مانند فرزندان خودش با هر کدام رفتار می‌کند اما روزی تحت شرایط خاصی ناپدید می‌شود. آن‌ها در جست‌وجوی این دانشمند، به طور تصادفی وارد دنیایی موازی می‌شوند که در آن نژاد Goblin‌ها سلطنت می‌کند و مملو از خطرهای مختلف است. ماجراجویی‌های شما در میان این دو دنیای موازی شکل خواهد گرفت.

گیم پلی بازی مبارزاتی مهیج و جذاب را به شکل دوبعدی به خوردتان خواهد داد. شما به طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و تجهیزات جنگی دسترسی دارید که با پیشروی در بازی، آن‌ها را ارتقا داده و ویژگی‌های جدیدی به هر کدام اضافه خواهید کرد. عناصر نقش‌آفرینی باعث می‌شود پیشروی در مراحل لذت‌بخش و هدفمند شود. تنوع مراحل نیز بالا بوده و بیش از 20 مبارزه چالش‌برانگیز با Boss‌ها را در طول آن‌ها تجربه خواهید کرد. فعالیت‌های فرعی و جذابی نیز در بین مراحل در اختیار شما قرار می‌گیرد، از شرکت در باشگاه ورزشی گرفته تا ملاقات با دوستان و آشنایان و همچنین قسمتی برای تغییر ویژگی‌های ظاهری کاراکترهای شما.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Monster Hunter و Torchlight 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Young Souls برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3-2100 or AMD Phenom II X4 965
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 650 Ti, 2 GB or AMD Radeon R7 360, 2 GB
DirectX: Version 9.0
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-4570 or AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760, 2 GB or AMD Radeon HD 7950, 3 GB
DirectX: Version 9.0
Storage: 6 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

As orphans, Jenn and Tristan’s life path brought them to a mysterious scientist, who took them in and cared for them as his own children. But one day, he disappeared under very odd circumstances. While searching desperately for him, the duo found a hidden cellar and the Moon Gate portal, transporting them to a dangerous parallel world where goblins thrive.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.