دانلود بازی Way of the Hunter Matariki Park برای PC
دانلود بازی Way of the Hunter Matariki Park برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Way of the Hunter Matariki Park برای PC

پارسی گیم 30 بهمن 1402 بدون دیدگاه
2,106 بازدید

دانلود بازی Way of the Hunter Matariki Park برای کامپیوتر

بازی Way of the Hunter بازیکنان را در دنیای هیجان‌انگیز شکار غوطه‌ور می‌کند و تجربه‌ای غنی و معتبر را در محیط‌های وسیع جهان باز در سراسر ایالات متحده و اروپا ارائه می‌دهد. بازیکنان به عنوان مالک جدید یک کلبه شکار، سفری را برای کشف زیستگاه‌های طبیعی خیره کننده مملو از جمعیت‌های متنوع حیات وحش آغاز می‌کنند. در هسته خود، این بازی بر ماهیت شکار اخلاقی تأکید دارد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در یک حالت داستانی زیبا که به پیچیدگی‌های یک تجارت خانوادگی شکار می‌پردازد، یا به سادگی از آزادی شکار در محیط‌های غنی و بدون محدودیت با صدها گونه حیوانی مختلف و خاص لذت ببرند.

یکی از ویژگی‌های برجسته Way of the Hunter توجه آن به جزئیات است که در رفتارهای دقیق حیوانات و اکوسیستم‌های پویا که به اقدامات بازیکن واکنش نشان می‌دهند مشهود است. از شمال غربی اقیانوس آرام تا ترانسیلوانیا، هر مکان به وسعت 144 کیلومتر مربع، زمین منحصر به فردی را برای پیمودن با پای پیاده یا با وسیله نقلیه ارائه می‌دهد. واقع گرایی بازی به مکانیک شکار آن گسترش می‌یابد، با طیف وسیعی از ویژگی‌هایی که برای افزایش غوطه وری طراحی شده‌اند. بازیکنان می‌توانند از ابزارهایی مانند Hunter Sense برای برجسته کردن جزئیات مهم یا غیرفعال کردن آن برای تجربه چالش‌برانگیزتر استفاده کنند.

بسته الحاقی Matariki Park برای Way of the Hunter بازیکنان را با مناظر خیره کننده و حیات وحش متنوع نیوزلند آشنا می‌کند. این پارک در داخل این کشور دلربا قرار دارد که بهشتی برای علاقه‌مندان به طبیعت و شکارچیان است. از کوه‌های سر به فلک کشیده گرفته تا جنگل‌های سرسبز، پارک Matariki ترکیبی مسحورکننده از بیوم‌ها را ارائه می‌کند که تجربه‌های شکار فراموش‌نشدنی را به علاقه‌مندان ارائه می‌کنند. در قلب پارک Matariki تنوع قابل توجه آن نهفته است. بازیکنان می‌توانند از زمین‌های تپه‌ای یا کوهستانی که زیستگاه گونه‌های نمادینی مانند طاهر هیمالیا و گوزن قدرتمند سامبر است، عبور کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Way of the Hunter و Way of the Hunter Aurora Shores را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Way of the Hunter Matariki Park برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64bit OS – Windows 10
Processor: AMD Ryzen 3 3100 / Intel Core i3-8100
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 960 / Radeon R9 380
DirectX: Version 11
Storage: 19 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64bit OS – Windows 10
Processor: Intel i7 quad-core
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVidia RTX 2070 Super 8GB
DirectX: Version 11
Storage: 19 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Discover the magic of New Zealand, a paradise for nature enthusiasts and hunters alike. This country showcases every imaginable environment, offering a vacation adventure filled with twists and unique hunting experiences in one of the earth’s wildest natural settings. Matariki Park in New Zealand offers a remarkable blend of biomes. Traverse hilly or mountainous terrain, home to the unique Himalayan tahr and the mighty Sambar deer, and venture into the lowland forest areas, the domain of the majestic Red deer. Immerse yourself in nature’s beauty and lifelike wildlife that will keep you engaged for hours, all while offering insights into unique local habits and traditions.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 20.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.