دانلود بازی The Dark Prophecy برای PC
دانلود بازی The Dark Prophecy برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Dark Prophecy برای PC

پارسی گیم 20 اسفند 1400 بدون دیدگاه
1,676 بازدید

دانلود بازی The Dark Prophecy برای کامپیوتر

بازی‌های Point & Click از گذشته به ساده بودن و ارائه معماها و روایت داستانی جذاب شهرت داشته‌اند. این بازی‌ها که معمولاً توسط استودیوهای کوچک و مستقل ساخته می‌شوند، تنها به کلیک موس بازیکن نیاز داشته و گرافیک ساده پیکسلی آن‌ها باعث اجرای روان بر روی هر سیستمی می‌شود. این بازی‌ها در اکثر اوقات، روایت‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را نیز در دل خود جای داده‌اند. بازی The Dark Prophecy از استودیو Start Warp عنوانی با همین سبک و سیاق بوده که شما را وارد یک روستا در دوران قرون‌وسطا می‌کند که همه چیزش در صلح و صفا است، اما روزی اتفاق‌های عجیب و متفاوتی داستان را تغییر می‌دهد.

در بازی نقش کاراکتری به اسم Jacob را خواهید داشت که قرار است سرزمینش را از یک پیشگویی شوم و تاریک نجات دهد. رویدادهای جادویی بسیاری در روستای او اتفاق افتاده و حال باید عازم ماجراجویی‌های جذاب و پرمخاطره‌ای شود زیرا سرنوشت روستا و اهالی آن بر عهده Jacob خواهد بود. شما در طول این مسیر، همراه Jacob شده و در حل معماها و شکست دادن نیروهای اهریمنی به او کمک می‌کنید.

گیم پلی بازی همان سبک ساده و قابل‌درک عناوین Point & Click را داشته و شما باید در محیط‌های دوبعدی و پیکسلی بازی، گشت و گذار کنید، آیتم‌های مخفی پیدا کرده، معما حل کنید و از موانع بگذرید. علاوه بر این انتخاب‌های مختلفی در دیالوگ‌های بازی وجود دارد که سرنوشت داستان را می‌تواند تغییر دهد. سبک و سیاق جادویی داستان و محیط‌های بازی از دیگر ویژگی‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌اش است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Disco Elysium و Pathfinder را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Dark Prophecy برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: DualCore AMD Athlon 64 X2, 2900 MHz 5600+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 440 1GB
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Welcome to a peaceful medieval village, where life is safe and calm. But one fateful night, everything changes.
Play as Jacob, an average medieval boy, on his quest to save the kingdom from a dark prophecy. Jacob finds himself amid a whirlpool of magical events. Now the fate of his village (and whole kingdom) depends on him.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.