دانلود بازی Castle On The Coast برای PC
دانلود بازی Castle On The Coast برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Castle On The Coast برای PC

پارسی گیم 15 آذر 1400 بدون دیدگاه
1,449 بازدید

دانلود بازی Castle On The Coast برای کامپیوتر

نمی‌توان از جذابیت و سرگرم‌کننده بودن سبک پلتفرمر در بازی‌های ویدیویی هرگز چشم‌پوشی کرد. این بازی‌ها با ظهور خود توانستند طیف گسترده‌ای از مخاطبان این صنعت را به سمت خود جذب کنند و از تنوع بالایی نیز برخوردار هستند. مهم‌ترین عنصر جذاب بازی‌های پلتفرمر، گیم پلی مهیج، جذاب و چالش‌برانگیز آن‌ها است که اهمیت سایر موارد را کمرنگ‌تر می‌کند. بازی Castle On The Coast از استودیو Big Heart Productions عنوانی جدید در سبک پلتفرمر سه‌بعدی بوده که ماجراجویی‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را در قلعه‌ای وسیع و جادویی برای شما آماده کرده است.

شما در این بازی ماجراهایی را در کنار شخصیت اصلی بازی که زرافه‌ای به اسم George است، تجربه خواهید کرد. این شخصیت سمبلی برای عشق، دوستی و محبت در برای ارگان Valley Children بوده که یک سازمان برای کودکان بی‌سرپرست است و حال با تلاش و همکاری استودیو سازنده، در این بازی ویدیویی جذاب حضور پیدا کرده تا همه را سرگرم کند. ماجراجویی‌های این زرافه در یک قلعه بزرگ و جادویی جریان دارد که مملو از مکان‌های زیبا و مرموز بوده و شما باید خانواده گم‌شده خود را در این سرزمین وسیع پیدا کنید.

گیم پلی بازی عناصر کلاسیک پلتفرمرهای سه‌بعدی را به بهترین شکل در خود پیاده‌سازی کرده است تا بهترین تجربه را به خورد شما دهد. پشتیبانی از قابلیت Co-op باعث می‌شود بتوانید هم‌زمان با یکی از دوستان خود در مراحل پیشروی کرده و در نقش دوست همراه George ماجراجویی‌ها را با یکدیگر سهیم شوید. تنوع مراحل، معماها و موانع بسیار بالا بوده و فرمان‌های حرکتی مانند دویدن، پریدن و جاخالی دادن مهم‌ترین مکانیک‌های گیم پلی هستند. به دلیل گرافیک فانتزی، رنگارنگ و کارتونی بازی، تجربه آن برای کودکان نیز می‌تواند به‌شدت سرگرم‌کننده و مناسب باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های A Hat in Time و Crash Bandicoot را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Castle On The Coast با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Core i3-3225 3.3 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2 GB VRAM
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Castle on the Coast is a hand-drawn, retro 3D collectathon that casts you as an adorable, parkouring giraffe named George!
Castle on the Coast is a bedazzling collectathon arcade platformer. George, a friendly giraffe, parkours through challenging levels full of crystal caverns, stone-laden halls, and trippy alternate dimensions, trying to bring together a family of the two powerful, conflicted wizards. In the co-op mode, he can use help from his squirrel friend called Swirlz.
Thanks to cooperation mode, even the youngest gamers will be able to enjoy George’s adventures, playing together with their friends or their sitters. Besides all the arcade fun, Castle on the Coast offers a more serious, moral angle. It will touch upon dealing with loss, conflict, and loving your enemies.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.