بازی Rainbow Six Siege
یحیی رحیمی

زمان انتشار و حجم آپدیت فصل جدید Rainbow Six Siege مشخص شد

یحیی رحیمی 16 اسفند 1400 4 دیدگاه
1,353 بازدید

یوبی‌سافت هفته گذشته از فصل جدید Rainbow Six Siege موسوم به Demon Veil رونمایی کرد. فصل اول از سال هفتم بازی رینبو سیکس با افزودن تغییرات مهمی از جمله یک اپراتور دفاعی با قابلیت‌های برجسته و همچنین نقشه و حالت‌های جدید در راه است و طبق آخرین اخبار بازی، آپدیت جدید در روز هشتم مارس (17 اسفند) برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

فصل جدید Rainbow Six Siege با معرفی اپراتور جدیدی به‌نام Azami همراه است. این اپراتور قادر به پرتاب کردن تیغه‌های مخصوص به‌منظور جلوگیری از حمله دشمن و همچنین تعمیر کردن دیوارهای تخریب شده است. او از جمله اپراتورهای جدید است که می‌تواند تغییرات جدی در محیط ایجاد کند و پس از آنکه دشمن یک نقطه را سوراخ یا خراب کرد؛ آن را سریعاً به حالت اول بازگرداند.

در حالی که اطلاعات کاملی از جزئیات آپدیت Rainbow Six Siege منتشر شده بود؛ اما زمان انتشار و حجم فایل دانلود مشخص نبود. یوبی‌سافت پس از تست و بررسی آپدیت جدید، آماده‌ی انتشار آن در روز سه‌شنبه هفدهم اسفند است. یوبی‌سافت همچنین از بتل پس مخصوص سال هفتم رونمایی کرده است و شاهد پوسته‌های ویژه‌ای برای تفنگ‌های مختلف هستیم که همگی در آپدیت فرار قرار دارند.

آپدیت فصل جدید Rainbow Six Siege

حجم آپدیت Rainbow Six Siege

زمان انتشار آپدیت فصل جدید Rainbow Six Siege توسط صفحه بازی در فروشگاه مایکروسافت یافت شد. مالکان کنسول ایکس باکس موفق به یافتن زمان انتشار بازی شدند. تنها تفاوتی که در مورد زمان انتشار نسخه ایکس باکس وجود دارد؛ آن است که تاریخ نهم مارس (18 اسفند) درج شده است. این در حالی است که آپدیت‌های فصلی رینبو سیکس در روز سه‌شنبه منتشر می‌شوند و این تاریخ می‌تواند مربوط به نسخه ایکس باکس بازی باشد. به هر حال آپدیت فصل جدید در استیم همان روز سه‌شنبه منتشر می‌شود.

در حجم فایل دانلود آپدیت Rainbow Six Siege باید به نسخه تست بازی اکتفا کنیم. بنابر اطلاعات موجود، کاربران Ubisoft Connect باید حدود 4.15 گیگابایت دانلود کنند و حجم فایل نسخه استیم هم 3.61 گیگابایت اعلام شده است. حجم نسخه نهایی به دلیل رفع باگ‌، بیشتر از حجم فعلی خواهد بود. حجم آپدیت فصل جدید نسبت به High Calibre بیشتر خواهد بود و دلیل آن وجود نقشه و حالت‌های جدید است.

یوبی‌سافت برای اولین بار در طی چند سال اخیر، نقشه‌ی کاملاً جدیدی را اضافه می‌کند. این نقشه حالت رقابتی نزدیک را دارد و فضای بازی را اندکی از حالت تاکتیکی خارج می‌کند. حالت جدید هم مشابه کالاف دیوتی است و بازی‌کنان پس از مرگ، بار دیگر زنده می‌شوند و برای حذف بازی‌کنان حریف خواهند جنگید. منتظر انتشار آپدیت در روز سه‌شنبه باشید.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    محمامین

    مهمان

    سلام قربون ببخشید من برای پی اس فور رینبو بازی میکنم ولی امروز ۹ مارس هستش ولی هنوز آپدیتی نیومده.میشه بگی چه ساعتیه؟؟!

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به محمامین

      نویسنده

      سلام دوست عزیز. زمان انتشار فصل جدید به هفته بعد موکول شد. آپدیت قرار بود امروز منتشر بشه اما به تاریخ 15‌ مارس 24 اسفند تاخیر خورد.

  • Avatar

    رضا

    مهمان

    یعنی به حول قوه الهی! امروز ۴ گیگ اپدیت میده؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به رضا

      نویسنده

      بله امروز به وقت آمریکا منتظر آپدیت باشید