بازی Rainbow Six Siege
یحیی رحیمی

سیستم مورد نیاز بازی Rainbow Six Siege

یحیی رحیمی 14 تیر 1400 36 دیدگاه
4,855 بازدید

کمتر گیمری پیدا می‌شود که اسم بازی Rainbow Six Siege را نشنیده باشد. این شوتر تاکتیکی، از سال 2015 تابه‌حال به‌عنوان یکی از محبو‌ب‌ترین بازی‌های آنلاین گروهی شناخته می‌شود که میلیون‌ها نفر را جذب خودکرده است. آپدیت‌های پی‌در‌پی و افزودن فصل‌های جذاب به بازی، باعث شده تا یکی از بی‌نظیر‌ترین عناوین چند سال اخیر را میان شوترهای آنلاین ببینیم. اگر به دنبال تجربه‌ی رینبو سیکس هستید و نمی‌دانید آیا بازی به سیستم شما می‌خورد یا خیر، کافی است مطلب سیستم مورد نیاز بازی Rainbow Six Siege را دنبال کنید.

بازی Rainbow Six Siege برعکس شوترهای موجود در بازار، نیازمند تجربه و دانش زیادی است. درواقع تازه‌کارهای بازی سریعاً طعمه‌ی افراد باتجربه می‌شوند و باید کار تیمی را به‌خوبی بلد باشید. نمی‌توان با تک‌روی و کارهای تکی در این بازی موفقیتی به دست آورد و بعد از مدتی خواهید دید که میزان رنک شما تکان نخورده است. به لطف آپدیت‌های پی‌در‌پی یوبی‌سافت، تعداد بازی‌کنندگان به اوج رسیده و این به معنی آن است که شما سریعاً به سرورهای آنلاین وصل خواهید شد و مشکلی در بازی نخواهید داشت.

بهتر است با تمامی اپراتورها و نقشه‌های بازی آشنا شوید و باید بگوییم که هر چه بیشتر بازی کنید، تجربه‌ی بیشتری به دست خواهید آورد و پخته‌تر خواهید شد. نقشه‌های بسیار زیادی در بازی Rainbow Six Siege وجود دارند که بهتر است کم‌کم آن‌ها را یاد بگیرید و سپس سراغ نقشه‌های بعدی بروید. اگر می‌خواهید بازی رینبو سیکس را خریداری کنید و از سیستم مورد نیاز بازی Rainbow Six Siege خبر ندارید، بهتر است ادامه‌ی مطلب را با دقت بخوانید.

Rainbow-Six-Siege

سیستم مورد نیاز بازی Rainbow Six Siege

یوبی‌سافت پیشنهاد می‌کند که از سیستم‌عامل ویندوز 7 به بالا با معماری 64 بیت استفاده کنید، پس در وهله‌ی اول خبری از اجرای بازی برای سیستم‌عامل 32 بیت نیست. در وهله‌ی دوم باید پردازنده‌ی Intel Core i3 560 با فرکانس 3.3 گیگاهرتز یا AMD Phenom II X4 945 را داشته باشید. این پایین‌ترین پردازنده‌ی پشتیبانی شده‌ی بازی است و پیشنهاد می‌کنیم از سی‌پی‌یو قوی‌تر استفاده کنید. نیاز به 6 گیگابایت حافظه رم وجود دارد و در مورد کارت گرافیک هم باید Nvidia GeForce GTX 460 یا AMD Radeon HD5770 و بالاتر را داشته باشید. در زیر نگاهی به سیستم مورد نیاز بازی Rainbow Six Siege بیندازید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Operating System: 64-bit version of the following operating systems: Windows 7 SP1 / Windows 8 / Windows 8.1 / Windows 10
Processor: Intel Core i3 560 @ 3.3 GHz or AMD Phenom II X4 945 @ 3.0 GHz
RAM: 6 GB
Video card: Nvidia GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD5770 (1024 MB VRAM)
Hard Drive: 85.5 GB
DirectX:  11
Sound: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Supported controllers: Compatible with X-Input.
Multiplayer: Broadband connection with 256 kps upstream

سیستم پیشنهادی بازی Rainbow Six Siege

درصورتی‌که به دنبال اجرای بازی باکیفیت متوسط هستید و سیستم قابل قبولی دارید، در این صورت بهتر است یک پردازنده Intel Core i5-2500K با فرکانس 3.3 گیگاهرتز به همراه 8 گیگابایت رم داشته باشید. در ادامه کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 670 یا AMD Radeon HD7970 و بالاتر پیشنهاد می‌شود. البته اگر بازی را تجربه کنید، خواهید دید که کارت گرافیک‌های قدیمی توسط بازی شناسایی می‌شود و به شما پیشنهاد می‌شود که آخرین درایور را دریافت کنید اما از آنجایی آپدیت درایور کارت گرافیک دیگر برای این مدل‌ها منتشر نمی‌شود، احتمال افت فریم وجود دارد.

در زیر نگاهی به سیستم پیشنهاد بازی رینبو سیکس بیندازید. دقت کنید در این دو حالت تنها 30‌ فریم از بازی خواهید گرفت که برای یک شوتر تاکتیکی رضایت‌بخش نیست.

سیستم پیشنهادی :

Operating System: 64-bit version of the following operating systems:  Windows 7 SP1 / Windows 8 / Windows 8.1 / Windows 10
Processor: Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or AMD FX-8120 @ 3.1 GHz
RAM: 8 GB
Video card: Nvidia GeForce GTX 670 or AMD Radeon HD7970 / R9 280X or better (2048 MB VRAM)
Hard Drive: 85.5 GB
DirectX: 11
Sound: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Supported Controllers: Compatible with X-Input.
Multiplayer: Broadband connection with 512 kps upstream

سیستم موردنیاز بازی Rainbow Six Siege

اجرای بازی Rainbow Six Siege با رزولوشن Full-HD

درصورتی‌که بخواهید بازی را با رزولوشن Full-HD که همان 1920×1280 است بازی کنید، بهتر است یک سیستم میان رده داشته باشید. ما راهنمای خرید یک سیستم میان رده را با تمام جزئیات برای شما تهیه‌کرده‌ایم که مطالعه‌ی آن می‌تواند کمک زیادی به شما بکند. به‌طور کل باید یک پردازنده Intel i5-10400 به همراه کارت گرافیک AMD RX 570 داشته باشید. همچنین داشتن 12 گیگابایت رم هم جزو الزامات به‌حساب می‌آید. در این حالت ممکن تا 100 فریم بر ثانیه هم دریافت کنید و این بهتری حالت برای تجربه‌ی بازی Rainbow Six Siege توسط کامپیوتر است.

اجرای بازی Rainbow Six Siege با رزولوشن 4K

اگر یک سیستم قدرتمند در اختیاردارید و می‌خواهید نهایت کیفیت را در بازی رینبو سیکس ببینید، آنگاه لازم است که از یک پردازنده Intel Core i5-11600K‌ به بالا استفاده کنید. به‌طور کل، کسب کیفیت 4K نیاز به سخت‌افزار روز دارد و جدا از آن، یک مانیتور 4K باکیفیت بالا هم لازم است. بهتر است 16 گیگابایت رم از نوع DDR4 داشته باشید و همچنین کارت گرافیک AMD RX 5700 به بالا روی سیستم نصب باشد. پیشنهاد ما استفاده از کارت گرافیک‌‌های سری RTX 30‌ مانند RTX 3070 است تا از ویژگی‌های گرافیکی مانند Ray-Tracing‌ و DLSS هم استفاده کنید.

منبع: Ubisoft

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 36 دیدگاه
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    روی این سیتم اجرا میشه؟
    ram 8
    ger gtx 430
    cpu i3 6100

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 36 دیدگاه