بسته الحاقی بازی Back 4 Blood
محمد صادق شجاعی

اولین بسته الحاقی بازی Back 4 Blood به زودی منتشر می‌شود

محمد صادق شجاعی 13 اسفند 1400 بدون دیدگاه
161 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، به واسطه اولین بسته الحاقی بازی Back 4 Blood، بازیکنان به موارد تازه‌ای از جمله شخصیت‌ها و دشمنان جدید دسترسی خواهند داشت.

سری Left 4 Dead یکی از مجموعه‌های مشهور تاریخ بوده که به نفرین شرکت Valve دچار شده است. به این واسطه پس از انتشار بازی Left 4 Dead 2، هیچ اثر دیگری از آن منتشر نشد. با این وجود سازندگان این مجموعه در قالب استودیو Turtle Rock Studios سری مذکور را احیا کردند. نتیجه این تلاش بازی Back 4 Blood است که در سال گذشته منتشر شد. حال پس از گذشت حدود پنج ماه از انتشار بازی بک فور بلاد، استودیو ترتل راک استودیوز اعلام کرده که اولین بسته الحاقی بازی Back 4 Blood ماه آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

استودیو Turtle Rock Studios اعلام کرده که بازی بک فور بلاد به لحاظ تجاری نیز موفق بوده است. بر این اساس، از زمان انتشار در 12 اکتبر 2021 (20 مهر) 10 میلیون بازیکن اثر مذکور را تجربه کرده‌اند. همچنین بازی بک فور بلاد به عنوان پر‌فروش‌ترین IP جدید سال 2021 معرفی شده است.

استیو گلدشتاین، رئیس و مدیرکل استودیو ترتل راک استودیوز در این باره گفته است: «دستیابی به چنین دستاوردی در مدت کوتاهی که از زمان انتشار بازی بک فور بلاد می‌گذرد، اتفاقی تاریخی برای استودیو ما و این مجموعه است. با نگاه به آینده، بسیار هیجان‌زده هستیم که در قالب بسته الحاقی Tunnels of Terror همچنان حرکت رو‌به‌جلوی خودمان را ادامه دهیم. در این DLC محتوا‌هایی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهیم تا در کنار هم دنیا را از وجود Ridden پاک کنند».

بسته الحاقی بازی Back 4 Blood

بخشی از بسته الحاقی بازی Back 4 Blood دو شخصیت جدید است

شرکت Tencent در ماه دسامبر 2021 استودیو ترتل راک استودیوز را به مالکیت خود در آورد. پیش از این هیچ نشانه‌ای از تبدیل شدن بازی بک فور بلاد به یک مجموعه وجود نداشت. از این زمان گفته شد که بک فور بلاد یک مجموعه خواهد بود. بسته الحاقی بازی Back 4 Blood در تاریخ 12 آوریل (23 فروردین 1401) منتشر خواهد شد. مطمئنا با این اتفاق تعداد بازیکنان این اثر با رشد قابل‌توجهی رو‌به‌رو شده و علاقه‌مندان به آن باز‌می‌گردند.

بسته الحاقی Tunnels of Terror دو شخصیت جدید را معرفی می‌کند. این کاراکتر‌ها Sharice (آتش‌نشانی تبر به دست) و Heng (رستوران‌داری سر‌سخت و جدی) هستند. علاوه بر این، حالت Co-op جدیدی به نام Ridden Hives نیز در دسترس قرار می‌گیرد. این حالت در هفت سیاه‌چال مختلف در زیر شهر Evansburgh جریان داشته و در آن باید با نوع جدیدی از دشمنان به اسم Warped Ridden مبارزه کنید. در کنار این موارد، بسته الحاقی بازی بک فور بلاد دارای محتوا‌هایی همچون هشت اسکین جدید برای شخصیت‌ها، هفت اسلحه Legendary، تعداد 12 اسکین تازه برای اسلحه‌ها و کارت‌های جدید است.

انتشار بسته الحاقی Tunnels of Terror، همراه با به روز رسانی رایگان برای تمامی بازیکنان خواهد بود.  به این واسطه بازیکنان می‌توانند سطح دشواری تازه‌ No Hope را تجربه کنند. در حال حاضر جزئیات این سطح دشواری اعلام نشده است. اما با توجه به نام آن مشخص است که بیش از دیگر حالت‌ها سخت خواهد بود.

طبق اعلام استودیو Turtle Rock Studios در صورتی که یکی از بازیکنان حاضر در Party اقدام به خریداری بسته الحاقی بازی Back 4 Blood کرده باشد، دیگر بازیکنان نیز به آن دسترسی خواهند داشت. همچنین این استودیو وعده داده که «در قالب بسته الحاقی Tunnels of Terror یا آپدیت‌های آینده، هیچ خرید درون برنامه‌ای اضافه نخواهد شد».

نظر شما در مورد بسته الحاقی بازی Back 4 Blood چیست؟ آیا این امر باعث می‌شود که تجربه بازی بک فور بلاد را ادامه دهید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.