R6-Steel-Wave-
یحیی رحیمی

انتشار تیزر فصل جدید بازی Rainbow Six Siege در توییت تازه استودیو

یحیی رحیمی 25 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
758 بازدید

ماموریت Operation Void Edge، فصل فعلی بازی Rainbow Six Siege است که مدت زیادی است در جریان است و دو اپراتور تازه را به بازی اضافه کرد. به نظر می رسد که توسعه دهندگان به دنبال شروع فصل جدیدی از این بازی هستند که Operation Steel Wave نام دارد و دو اپراتور تازه را در کنار نقشه های بازطراحی شده اضافه می کند.

حساب رسمی توییتر بازی به طور رسمی آپدیت فصلی جدید را معرفی کرده است. این آپدیت قرار است دو اپراتور را از کشورهای آفریقای جنوبی و نروژ اضافه کند. همان طور که خواندید، اسم این فصل جدید نیز عملیات موج آهنی خواهد بود که فصل دوم از سال پنجم آپدیت های بازی Rainbow Six Siege است و بعید است که دیگر آپدیتی بعد از آن دریافت کنیم.

این آپدیت قرار است با تغییراتی در نقشه House همراه باشد و در کنار آن نیز یک رویداد آرکید و بتل پس جدید اضافه خواهند شد. قرار است اطلاعات کامل از فصل جدید بازی Rainbow Six Siege در روزهای آینده منتشر شود و فعلا تنها یک تیزر بسیار کوتاه از بازی را مشاهده کرده ایم.

دو ماه از انتشار آپدیت Void Edge گذشته است و انتظار داریم که فصل تازه از اوایل ماه بعدی میلادی شروع به کار کند. این فصل از بازی شخصیت های لانا و اوریکس را اضافه کرد که اولی آن‌ها دارای قابلیت ایجاد یک نمونه مشابه از خود است و دیگری نیز می تواند دیوارها را بشکند و همچنین مهاجمانی که دارای شیلد هستند را با یک حرکت هجومی نزدیک و سریع از دور مسابقه خارج کند.

Rainbow Six Siege

به عنوان رویدادهای آرکید نیز شاهد دو مسابقه Golden Gun و The Grand Larceny بودیم. همان طور که شنیدید، این آخرین فصل از سال پنجم بازی رینبو 6 خواهد بود و با پایان یافتن آن، سال تازه ای از بازی شروع می شود. یوبی‌سافت قول پشتیبانی 10 ساله از بازی داده است و به این زودی ها شاهد پایان یافتن بازی نخواهیم بود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.