آپدیت جدید بازی 6 Far Cry
محمد صادق شجاعی

آپدیت جدید بازی 6 Far Cry تعدادی ماموریت رایگان اضافه خواهد کرد

محمد صادق شجاعی 30 آذر 1400 بدون دیدگاه
817 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، آپدیت جدید بازی 6 Far Cry حاوی تعدادی ماموریت تازه و رایگان خواهد بود که در قالب آن‌ها با همکاری دنی ترخو وارد نبرد با نیروهای کاستیو خواهید شد.

ماه میلادی گذشته بود که اطلاعات مربوط به ماموریت‌های رایگان بازی فارکرای 6 با محوریت دنی ترخو در رسانه‌های مختلف مخابره شد. هم‌اکنون این محتواها در قالب آپدیت جدید بازی 6 Far Cry در دسترس قرار گرفتند. در این ماموریت‌ها، دنی روهاس با دنی ترخو متحد می‌شود تا نیرو‌های کاستیو را شکست داده و برای تمامی مردم جزیره یارا، تاکو تامین کنند.

علاوه بر ماموریت‌های Danny & Dani vs. Everybody، بازیکنان می‌توانند Special Operation جدیدی را انجام دهند که پاداش‌های متعددی از جمله موتور سیکلت، ماشینی که روی آن مسلسل نصب شده و پوشش دنی ترخو را به ارمغان خواهد آورد. اگر تمامی بخش‌های بازی 6 Far Cry را تجربه کرده‌اید و به دنبال محتوای تازه هستید، آپدیت جدید بازی فار کرای 6 بهترین فرصت برای بازگشت به این اثر است.

بازی 6 Far Cry در تاریخ 7 اکتبر 2021 (15 مهر) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر شده است. این اثر در جزیره خیالی یارا جریان دارد که دیکتاتوری به نام آنتون کاستیو (با بازی جانکارلو اسپوزیتو) بر آن حکمرانی می‌کند. او قصد دارد فرزندش، دیگو را به گونه‌ای تربیت کند که حکومت را به ارث ببرد. بازیکنان در قالب دنی روهاس و جنگجویان آزادی‌طلب، وظیفه دارند رژیم کاستیو را نابود و جزیره یارا را از ظلم و ستم او آزاد کند.

آپدیت جدید بازی 6 Far Cry

روند انتشار محتواهای تازه برای بازی Far Cry 6 تا سال آینده ادامه دارد

یکی از ویژگی‌های بازی فار کرای 6 پشتیبانی شرکت یوبی سافت از این اثر به واسطه انتشار محتوا‌های تازه است. در قالب Season Pass این اثر، در کنار نسخه آپدیت‌شده بازی Far Cry 3: Blood Dragon، بخش‌های داستانی جدیدی در دسترس قرار خواهد گرفت که بازیکنان در آن‌ها می‌توانند کنترل آنتاگونیست‌های مشهور سری Far Cry یعنی واس مونته‌نگرو (بازی Far Cry 3)، پاگان مین (بازی Far Cry 4) و جوزف سید (بازی Far Cry 5) را در اختیار بگیرند.

نظر شما در مورد آپدیت جدید بازی 6 Far Cry و ماموریت‌های رایگان با حضور دنی ترخو چیست؟ آیا این موارد انگیزه کافی برای تجربه اثر مذکور را ایجاد می‌کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.