ایستر اگ‌های Horizon Forbidden West
محمد صادق شجاعی

ایستر اگ‌های بازی Horizon Forbidden West با بازی God Of War ارتباط دارند

محمد صادق شجاعی 4 اسفند 1400 1 دیدگاه
808 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، با پیدا کردن تمامی ایستر اگ‌های بازی Horizon Forbidden West که به بازی God Of War ارتباط دارند، می‌توانید پاداش ویژه‌ای دریافت کنید.

بازی هورایزن فوربیدن وست محیط بزرگ و وسیعی دارد. به همین دلیل وجود انواع و اقسام موارد مخفی و ایستر اگ‌ها در محصول تازه استودیو Guerrilla Games چندان دور از انتظار نیست. به تازگی بازیکنان توانسته‌اند تعدادی از ایستر اگ‌های بازی Horizon Forbidden West را پیدا کنند که به بازی گاد اف وار ارجاع دارند. در مجموع در سه نقطه محیط بازی مذکور می‌توانید مجسمه‌های چوبی از شخصیت‌های بازی God Of War را پیدا کنید. به این واسطه نه تنها می‌توانید توتم‌های کریتوس و آترئوس را مشاهده کنید، بلکه مجسمه‌های بروک و سیندری هم دیده می‌شوند. با پیدا کردن تمامی این مجسمه‌ها و ایستر اگ‌های بازی God Of War، پاداشی به نام Mark of War دریافت می‌کنید. به واسطه این پاداش می‌توانید خالکوبی چهره کریتوس را روی صورت ایلوی پیاده کنید.

اولین نقطه‌ای که می‌توانید ایستر اگ‌های بازی Horizon Forbidden West را در آن پیدا کنید، در تپه‌های شمال Cliffwatch و در شرق Greenhouse قرار دارد. در حین سفر، ایلوی قادر است تبر کریتوس یعنی لوایتن را شرایطی پیدا کند که در یک درخت فرو رفته و بسیار ابتدایی‌تر به نظر می‌رسد. با دنبال کردن مسیر‌های اطراف درخت، بازیکنان می‌توانند کلبه چوبی خدای جنگ را که در کوه‌ها پنهان شده، پیدا کنند. در این مکان اولین ایستر اگ بازی God Of War به نام Totem of War را به دست می‌آورید.

در شمال Isle of Spires قادر به پیدا کردن محل تمرین تیر‌اندازی آترئوس خواهید بود. در این مکان تیر‌های زیادی وجود که در داخل درخت‌ها فرو رفته‌اند. دومین ایستر اگ بازی Horizon Forbidden West موسوم به Totem of Youth را در این مکان مشاهده خواهید کرد.

ایستر اگ‌های Horizon Forbidden West

ایستر اگ‌های Horizon Forbidden West توتم‌های گاد اف وار هستند

آخرین بخش از ایستر اگ‌های بازی هورایزن فوربیدن وست، مجسمه‌های دو برادر دووارف به نام‌های بروک و سیندری است که مطمئنا دیالوگ‌های خنده‌دار و روابط آشفته‌شان را به یاد دارید. Totem of Brotherhood سومین ایستر اگ بازی Horizon Forbidden West با محوریت بازی گاد اف وار است. این توتم را می‌توانید در No Man’s Land و در حوالی یک ربات نابود شده، پیدا کنید. زمانی که تمامی مجسمه‌ها را به دست آوردید، یک پاداش منحصر به فرد دریافت خواهید کرد.

بازی هورایزن فوربیدن وست عملکرد موفقی داشته و هم‌اکنون به یکی از بزرگترین عرضه‌های کنسول پلی استیشن 5 تبدیل شده است. همچنین این اثر توانسته صدر جدول پر‌فروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته در بریتانیا را به دست بیاورد. سری God of War دیگر مجموعه مهم شرکت سونی است که بازیکنان بسیاری چشم انتظار بازی جدید آن هستند. شایعات مختلفی مبنی بر عدم انتشار در سال جاری منتشر شده است. با این حال یک اینسایدر اعلام کرده که استودیو Santa Monica بازی God of War Ragnarok را تا سال 2023 به تعویق نمی‌اندازد و این اثر در سال 2022 منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد ایستر اگ‌های بازی Horizon Forbidden West چیست؟ آیا موفق به پیدا کردن آن‌ها شده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مسعود روشن

    مهمان

    چخبره تو دنیای بازی??

    پاسخ دهید