تست فنی بازی MultiVersus
محمد صادق شجاعی

تست فنی بازی MultiVersus در آخر هفته جاری آغاز خواهد شد

محمد صادق شجاعی 3 اسفند 1400 بدون دیدگاه
367 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت WB Games قصد دارد برای محصول رایگانش یعنی بازی MultiVersus یک دوره تست فنی برگزار کند.

سری Super Smash Bros جزو مشهور‌ترین مجموعه‌های تاریخ است که محبوبیت زیادی در بین بازیکنان دارد؛ به همین دلیل شرکت‌های مختلف تلاش کرده‌اند تا اثری مشابه آن را در دسترس بازیکنان قرار دهند. تعداد محدودی از این دست آثار توانسته‌اند به موفقیت برسند و بسیاری با شکست رو‌به‌رو شده‌اند. بازی MultiVersus، اثر تازه‌ای از شرکت دبلیو بی گیمز است که شخصیت‌های مشهور شرکت وارنر مدیا را رو در روی هم قرار می‌دهد. به واسطه این بازی می‌توانید با کاراکتر‌های مجموعه‌هایی از جمله Adventure Time ، DC Universe ، Game of Thrones و Looney Tunes وارد مبارزه شوید. بازی مولتی‌ورسز قرار است در تاریخ نا‌معلومی از سال جاری منتشر شود. حال شرکت WB Games قصد دارد تست فنی MultiVersus را به زودی آغاز کند.

این خبر را شرکت دبلیو بی گیمز از طریق شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است. بر این اساس، تست فنی رایگان بازی مولتی‌ورسز از تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) در دسترس قرار خواهد گرفت. علاقه‌مندان برای تجربه این نسخه 10 روز فرصت خواهند داشت. تست فنی بازی MultiVersus در تاریخ 7 مارس (16 اسفند) به پایان می‌رسد. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی بازی مذکور اقدام به پیش ثبت نام برای تجربه این نسخه کنید. لازم به ذکر است که تست فنی بازی مولتی‌ورسز تنها در مناطق آمریکا، کانادا، مکزیک و آمریکای جنوبی در دسترس قرار خواهد گرفت. زمان ارائه این نسخه در دیگر مناطق هنوز اعلام نشده است.

تست فنی بازی MultiVersus

بازی MultiVersus شخصیت‌های قابل بازی متنوعی دارد

بازی MultiVersus اثری در سبک Platform Fighter است که در آن بازیکنان مختلف در برابر یکدیگر قرار گرفته و برای بیرون انداختن یکدیگر از دو طرف استیج تلاش می‌کنند. بازیکنان برای تحقق این امر قادر به استفاده از انواع توانایی‌ها و اسلحه‌ها هستند. بازی مولتی‌ورسز دارای 12 شخصیت قابل بازی از جمله آریا استارک، تام، جری، بتمن، هارلی کویین و شگی راجرز است.

بازی MultiVersus روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، کامپیوتر، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. شرکت برادران وارنر به عنوان ناشر این اثر، تاریخ انتشار دقیق را اعلام نکرده است.

نظر شما در مورد تست فنی بازی MultiVersus چیست؟ آیا از این فرصت برای تجربه زود‌هنگام استفاده خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.