دانلود بازی Jenny LeClue Detectivu برای PC
دانلود بازی Jenny LeClue Detectivu برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Jenny LeClue Detectivu برای PC

پارسی گیم 1 مهر 1398 بدون دیدگاه
3,142 بازدید

دانلود بازی Jenny LeClue Detectivu برای کامپیوتر

تابه‌حال این حس را داشته‌اید که شما برای رسیدن به هدفی زاده شده‌اید و زیستن شما بی‌هدف نیست؟ این چیزی است که Jenny LeClue مدام به آن فکر می‌کند و ذهنش مشغول آن است. او از اولین لحظه زندگی‌اش می‌دانست باید یک کارآگاه شود. برای همین وظیفه‌دارید که او را به هدفش برسانید و همین شروع یک ماجراجویی عمیق و بزرگ و پر از خطرات و لحظه‌های جالب و سرگرم‌کننده است. استودیو Mografi با گرافیک بامزه‌ای شروع به کارکرده است و در کنار آن داستان جالبی را پیرامون شخصیت اصلی توسعه داده است. بازی Jenny LeClue Detectivu داستان کارآگاه شدن دختری کوچک است که برای رسیدن به آن هدف، نیازمند ذهن خلاق و دستان شماست.

Jenny کوچک و بامزه داستان دنبال رسیدن به آرزوی دیرینه خود است. در این راه شروع به ماجراجویی بزرگی می‌کند. او ابتدا باید یاد بگیرد که چطور یک کارآگاه به حل پرونده‌های عجیب و سخت می‌پردازد. برای همین شروع به سفر می‌کند و دنبال پرونده‌های مختلف می‌رود. او قبل از آنکه دست به سفری بزرگ بزند وزندگی‌اش را به‌طور کامل تغییر دهد، مادرش را به‌عنوان مظنون اصلی یک قتل می‌بیند و در هم می‌شکند. برای همین است که شروع به سفر بزرگی می‌کند و می‌خواهد که حقیقت ماجرا را بفهمد. او به‌زودی می‌فهمد که شهری که سال‌هاست در دل آن زیسته است، چیزی نیست که فکر می‌کرده است و این دقیقاً همین شهر است که او را از رسیدن به حقیقت بازمی‌دارد. سفر برای پیدا کردن قاتل اصلی داستان شروع می‌شود و Jenny می‌خواهد اسم مادرش را به هر شکلی که باشد از این پرونده پاک کند.

بازی Jenny LeClue Detectivu داستانی تأثیرگذار دارد و شمارا به اواسط قرن 20 میلادی می‌برد و رمز و راز در هر گوشه شهر پنهان‌شده است. افراد و داستان‌های زیادی برای بررسی خواهید داشت و درون‌مایه‌ای طنز و معمایی شمارا در این بازی جذاب همراهی خواهد کرد. تصمیمات شما تأثیر فوق‌العاده‌ای روی روند بازی دارد و هر تصمیم شمارا در یک مسیر جداگانه قرار می‌دهد که ممکن است در آخر به فاجعه ختم شود. جلوه‌های بصری بازی بامزه است و به‌خوبی آن حس شهر اصلی را منتقل می‌کند. همان‌طور که می‌دانید کار اصلی یک کارآگاه بررسی سرنخ و صحبت با افراد و مظنونین است و شما نیز این کار را به‌آرامی یاد خواهید گرفت. Jenny LeClue Detectivu سرگرمی چندساعته در دل دنیایی از معما و راز است.

در ادامه برای دانلود بازی Jenny LeClue Detectivu با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel i5 Quad-Core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Jenny LeClue is a thrilling story of mystery, adventure and growing up. Set in the sleepy town of Arthurton, the game is filled with memorable, complex characters and rendered in a unique aesthetic. Embrace the choosiness and shape the metanarrative. You are not the only guiding hand shaping Jenny’s destiny, but your choices will help her unravel the tangled mystery and become the detective she was born to be.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.