دانلود بازی Astalon Tears of the Earth برای PC
دانلود بازی Astalon Tears of the Earth برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Astalon Tears of the Earth برای PC

پارسی گیم 30 بهمن 1400 بدون دیدگاه
864 بازدید

دانلود بازی Astalon Tears of the Earth برای کامپیوتر

امروزه تنوع بازی‌های پلتفرمر دوبعدی در سطحی قرار دارد که برای هر سلیقه‌ای، بازی مناسب و درخور در این ژانر وجود دارد. گیم پلی جذاب و سرگرم‌کننده این بازی‌ها که یادگیری اصول ساده‌ای دارند اما ماهر شدن در آن‌ها نیازمند زمان و هوش است، عامل اصلی محبوبیت ژانر پلتفرمر دوبعدی است. بازی Astalon Tears of the Earth از استودیو Labs Work عنوانی با همین ویژگی‌ها بوده که ماجراجویی‌های دوبعدی و پیکسلی جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را برای شما آماده کرده است.

شما در این بازی در کنار سه ماجراجوی شجاع قرار خواهید گرفت که در یک صحرای بزرگ و مرموز گشت‌وگذار می‌کنند. هدف آن‌ها پیدا کردن راهی برای نجات دادن روستای محل سکونتشان است. آن‌ها به‌زودی می‌فهمند که کلید حل این مشکل، برجی شوم و مرموز است که ریشه در اعماق زمین داشته و مملو از رازهای پنهان است. برای پیروزی در این مأموریت پرمخاطره، یکی از آن‌ها معامله‌ای با خدای مرگ کرده تا در صورت کشته شدن هر کدام تا قبل از رسیدن به هدف اصلی، دوباره زنده شوند.

گیم پلی بازی مانند تمامی عناوین پلتفرمر دوبعدی کلاسیک بوده و در طول مراحل باید دائم در حال پریدن، جاخالی دادن و مبارزه با دشمنان باشید. عبور از موانع و حل معماها یکی دیگر از عناصر بازی است. از آنجا که در این بازی سه کاراکتر مختلف در دسترس دارید، قابلیت‌ها ویژگی‌های هر کدام منحصربه‌فرد بوده و در شرایط متفاوتی به شما کمک می‌کنند. این کاراکترها از یک مبارز و جنگجوی قدرتمند، یک مبارز سریع و چابک در کلاس Rogue و یک جادوگر قدرتمند تشکیل شده‌اند. تنوع بالای مراحل بازی و طراحی منحصربه‌فرد هر کدام، چالش‌برانگیز بودن گیم پلی و قدرتمندتر شدن کاراکترهای شما در طول بازی، تجربه Astalon Tears of the Earth را به‌شدت لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Neon Abyss و Hollow Knight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Astalon Tears of the Earth با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64
Processor: Intel Core2 Duo E4500 (2 * 2200) or higher
Memory: 512 MB RAM
Graphics: GeForce 9600 GT (512 MB) or higher
Storage: 600 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64
Processor: Intel Core i3-2100 (2 * 3100) or higher
Memory: 2 MB RAM
Graphics: GeForce GTX 550 Ti (1024 MB) or higher
Storage: 600 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Three heroic explorers wander the post-apocalyptic desert on a mission to save their village from despair. They soon find a dark, twisted tower that has risen from the depths of the planet and seemingly holds the key to their survival. In order to ensure their victory, one of them has made a secret pact with the Titan of Death, Epimetheus, allowing them to reincarnate until they have accomplished their mission. But what fate lies in store for the heroes and their village?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.