احیای بازی Scalebound
محمد صادق شجاعی

احتمال احیای بازی Scalebound توسط استودیو PlatinumGames وجود دارد

محمد صادق شجاعی 21 بهمن 1400 بدون دیدگاه
206 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، مدیرعامل استودیو PlatinumGames یعنی آتسوشی اینابا گفته که این استودیو مایل به تلاش برای احیای بازی Scalebound و همکاری با شرکت مایکروسافت است.

بازی Scalebound یکی از آثاری است که در کنفرانس شرکت Microsoft در نمایشگاه E3 2014 معرفی شد. بازی مذکور اثری اکشن با حضور اژدها بود که استودیو PlatinumGames وظیفه ساخت آن را بر عهده داشت. سابقه استودیو پلاتینیوم گیمز و نمایش هیجان‌انگیز بازی اسکیل باند، باعث شد بسیاری از بازیکنان برای تجربه آن لحظه‌شماری کنند. اما متاسفانه پس از گذشت چهار سال از تولید این اثر، شرکت مایکروسافت از توقف روند تولید آن خبر داد. با این وجود همچنان بسیاری از کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس امیدوار به احیای بازی Scalebound هستند.

به نظر می‌رسد که استودیو PlatinumGames نیز امید خود را نسبت به این اتفاق از دست نداده است. آتسوشی اینابا، مدیر‌عامل استودیو پلاتینیوم گیمز، در مصاحبه با رسانه IGN Japan گفته است که هنوز علاقه زیادی به بازی Scalebound در بین اعضای استودیو مذکور به خصوص هیدکی کامیا، کارگردان این اثر، وجود دارد. آتسوشی اینابا در ادامه اضافه می‌کند که استودیو PlatinumGames مایل به مذاکره با شرکت مایکروسافت به منظور احیای بازی Scalebound است.

آتسوشی اینابا در این باره گفته است: «هیدکی کامیا همیشه می‌خواهد که بازی اسکیل باند را بسازد. بنابراین ما می‌خواهیم که با مایکروسافت مذاکره مناسبی داشته باشیم». در همین حال، هیدکی کامیا ضمن اشاره به فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس، می‌گوید: «ما کارهای زیادی در قبال بازی Scalebound انجام دادیم و فایده‌ای ندارد که مایکروسافت بازی را به شکل فعلی‌اش نگه دارد. بنابراین مایلیم کاری در قبال آن انجام دهیم (می‌خندد). فیل! بیا با هم بازی را بسازیم».

احیای بازی Scalebound

مالکیت بازی Scalebound در اختیار شرکت مایکروسافت قرار دارد

در حال حاضر احیای بازی Scalebound به صورت رسمی اعلام نشده است؛ در نتیجه علاقه‌مندان باید منتظر مذاکره پلاتینیوم گیمز و مایکروسافت باشند. با این حال، شکی وجود ندارد که بازی Scalebound فراموش نشده و همچنان ممکن است که در آینده ساخته و منتشر شود. بدون هیچ تردیدی بسیاری از کاربران ایکس باکس منتظر همکاری دوباره استودیو PlatinumGames با شرکت Microsoft هستند.

در حال حاضر پلاتینیوم گیمز مشغول ساخت دو بازی Babylon’s Fall و Bayonetta 3 است. همچنین به تازگی مدیرعامل جدید آن یعنی آتسوشی اینابا گفته است که تمرکز این استودیو روی بازی‌های لایو سرویس خواهد بود.

نظر شما در احتمال احیای بازی Scalebound چیست؟ آیا شما هم برای تجربه یک بازی اکشن با حضور اژدها لحظه‌شماری می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.