دانلود بازی Figment 2 Creed Valley برای PC
دانلود بازی Figment 2 Creed Valley برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Figment 2 Creed Valley برای PC

پارسی گیم 28 اسفند 1401 بدون دیدگاه
5,093 بازدید

دانلود بازی Figment 2 Creed Valley برای کامپیوتر

در سال 2017، استودیوی بازی سازی Bedtime Digital Games بازی جدیدش یعنی Figment را منتشر کرد. عنوانی اکشن و پازل زیبا و رؤیایی که قصد داشت کمی جاه‌طلبانه‌تر و گسترده‌تر از بازی اول استودیو، Back to Bed باشد. ظاهراً افراد زیادی از آن لذت بردند، زیبا استودیو اکنون Figment 2 Creed Valley را برای ما آورده است. اگرچه Figment 2 بیشتر شبیه به نسخه اول است، اما با این وجود یک تجربه پازل لذت بخش و جذاب را ارائه می‌دهد که بدون هیچ شکی ارزش وقت شما را دارد.

Figment 2 از فیلم Inside Out الهام گرفته و با قرار دادن شما در دنیایی تخیلی در ذهن یک فرد عادی، داستانش را شرح می‌دهد. جایی که مفاهیم انتزاعی مختلفی مانند شفقت یا حرف زدن توسط اشیا و شخصیت‌های ملموس نشان داده می‌شوند. داستان بازی داستی (تجسم شجاعت ذهن) و دوست پرنده‌اش، پایپر را دنبال می‌کند. این دو سعی می‌کنند روایت ذهنی پدری که سعی در برقراری تعادل خانواده‌اش است را دنبال کنند. تمام این روایت‌ها با گرافیکی کارتونی به شدت خلاقانه برای شما به نمایش در می‌آید.

داستی و پایپر باید با کابوس‌های شیطانی که تهدید می‌کنند تا تعادل ذهن این مرد را به هم بزنند، مبارزه کرده، و همچنین سعی می‌کنند راه خود را از طریق سرزمین عجیب و غریب و گسترده دره کرید (Creed Valley) باز کنند. شما یک مسیر خطی را در دنیای ذهن طی می‌کنید و با معماهای ساده اما قانع‌کننده‌ای مبارزه می‌کنید که شما را مجبور می‌کند کارهایی مانند حل ترتیب صحیح سوئیچ‌هایی که پلتفرم‌ها را بالا و پایین می‌کنند یا جابه‌جایی بین جهان‌های موازی برای رسیدن به مسیر درست را انجام دهید.

بازی Figment 2 Creed Valley عنوانی در سبک اکشن و پازل بوده که دنباله‌ای برای بازی موفق Figment است. این بازی با ترکیب مکانیک‌های پازل و روایت خارق‌العاده و به‌یادماندنی‌اش، موفق شده یکی از جذاب‌ترین بازی‌های درون این ژانر را در سال 2023 خلق کند که بدون شک ارزش تجربه را دارد. پس هر چه زودتر این بازی زیبا را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Youropa و Overloop را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Figment 2 Creed Valley برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10/11
Processor: Intel Core i5 2500 / AMD FX 6120
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 650 Ti / Nvidia GT 750M / Radeon HD5850 or equivalent
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Compatible with DirectX 11
Additional Notes: Screen with support for either 16:9 or 16:10 aspect ratio

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 / Windows 11
Processor: Intel Core i5 7600 / AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1050 / AMD RX 560 or equivalent
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Compatible with DirectX 11
Additional Notes: Controller Support: Xbox One (requires Windows 10), PlayStation 4, Xbox 360, PlayStation 3, Logitech F710, Logitech F310 and several other controllers

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Piano bridges, dancing plants and musical showdowns, ready to dive into The Mind? Figment 2: Creed Valley is an action-adventure game set in the human mind. Nightmares are spreading chaos and have overrun once-peaceful lands. Join Dusty, The Mind’s courage, as you make your way through puzzles, musical boss fights and unique environments. Face your fears head-on. Nightmares have shattered the Moral Compass, making The Mind unable to function properly. Dusty and his ever-optimistic sidekick, Piper, must travel to Creed Valley, where The Mind’s ideals are formed to restore peace. A journey filled with musical showdowns and mind-bending puzzles awaits.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.21 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.