دانلود بازی Industry Giant برای PC
دانلود بازی Industry Giant برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Industry Giant برای PC

پارسی گیم 28 بهمن 1400 بدون دیدگاه
1,948 بازدید

دانلود بازی Industry Giant برای کامپیوتر

سری بازی‌های استودیو QLOC که با پسوند Giant منتشر می‌شوند، سبکی کلاسیک در شبیه‌ساز و مدیریتی بوده که سوژه‌های بسیاری را پوشش می‌دهند. شما در قالب این بازی‌ها می‌توانید شبیه‌ساز مدیریت موارد زیادی مثل ترافیک، شهرسازی و… را تجربه کرده و از آن لذت ببرید. بازی Industry Giant یکی دیگر از عناوین این سری جذاب است که در قالب آن، مدیریت صنایع مختلف و جوانب آن‌ها را به خوردتان خواهد داد. در این بازی زیر و بم این موضوع و حس خاصی که غول‌های صنعت در دنیا دارند را تجربه خواهید کرد.

داستان بازی در سال 1997 میلادی جریان دارد، زمانی که دنیا درگیر مشکلات اقتصادی بسیاری بوده و رویدادهای مهم مختلفی در این موضوع دنیا را به هم ریخته بود. سازمان‌های بورس جهانی به رکود نشسته بودند، شرکت مایکروسافت به یکی از بزرگ‌ترین و باارزش‌ترین شرکت‌های دنیا تبدیل شده و بسیاری موارد دیگر. بازی شما را وارد همین دهه می‌کند و مدیریت این اوضاع عجیب را بر عهده شما قرار خواهد داد. آیا می‌توانید مدیریت بهتری در گذران این بازه تاریخی داشته باشید؟

گیم پلی بازی مانند تمامی عناوین مدیریتی دیگر طراحی شده و با زاویه دوربین استراتژیک، دید خوبی از نقشه و محیط در اختیار شما قرار می‌دهد. رابط کاربری ساده و مناسبی در بازی طراحی شده تا تمامی ابزارهای لازم را برای استفاده و یادگیری در دسترس شما قرار دهد. در این بازی بیش از 30 مدل صنعت مختلف و بزرگ وجود داشته و در طول آن باید تمامی جوانب مختلف مانند ارزش‌های افزوده، سهام، مدیریت کارمندان و افراد زیردست و… را بر عهده بگیرید. سیستم اقتصاد پویا و واقع‌گرایانه‌ای در دنیای بازی حاکم است و هوش مصنوعی به‌طور دائم شما را به چالش خواهد کشاند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Traffic Giant و Planet Zoo را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Industry Giant با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8.1/10/11
Processor: 1 GHz, Intel Pentium III or comparable
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 128 MB Video Card
DirectX: Version 9.0c
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

When Industrial Giant was originally released in 1997 the world was in financial chaos and shocking events that would ripple down through history, the world of chess was shocked, and some would say this was the end of the game. Deep Blue chess-playing computer defeated chess champion Garry Kasparov, Stock markets around the world crashed because of a global economic crisis scare and Microsoft becomes the world’s most valuable company valued at $261 billion dollars.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.